***
Başım dik bir şekilde okulun bahçesine girdim. Elimde Eser'in eli. Yanımda o varken kendimi bi' havalı hissediyordum.. Üzerimizdeki gözleri de görmemek mümkün değil. Eser bugün beni sınıfıma kadar bırakacaktı. İşime gelir.
Ego mood on.Beraber kıskanç bakışlar eşliğinde okula girdik. Ona bakıp gülümsedim. Sınıfıma geldiğimizde sırtındaki çantamı sırama koydu. Yanıma gelip yanağımdan öptü.
"İyi dersler bal peteğim." Sıcacık gülümsedim ona. Ben harbi seviyordum ya lan bu adamı!
"Teşekkürler bayım." Gülümseyerek bu sefer şakağımdan öptü. Gözlerimi etrafta gezdirdim. Sınıfın kızlarına dil çıkardım. Eser'e sım sıkı sarılıp, gözlerim ile etrafa 'o benim' bakışlarımı yolladım.
Eser kulağıma eğilip fısıldadı. "Kıskanç hallerini yerim senin." Kıkırdayarak ondan ayrıldım.
"Hadi hadi git sen." Başını sallayıp bir elini göğsüne, diğer elini arkasına koyarak eğildi önümde.
"Emriniz olur matmazel." Şuan onu ısırmamak için kendimi çok zor tutuyorum. Dudağımı dişleyip sınıftakilere baktım. Sanki ayı oynuyo!
Eser gidince sırama oturdum. Bir süre sonra Didem ve Alper bağıraşarak içeri girdiler. Didem önde Alper arkada yanıma geldiler. Didem bana 'al şunu peşimden' bakışları yolluyordu. Güldüm. Çok yakışıyorlar ya.
"Aşkım beni bir dinlesene."
"Neyini dinleyeceğim Ayten?!"
Gözlerimi devirdim.
"Didem, aşk böceği-"
"Kes!"
Didem elini kaldırıp Alper'i susturdu. Alper hızlı bir şekilde Didem'in dudağına yapıştı. Şaşkınlıkla açılan ağzımın üzerine elimi kapattım. Ama gözlerim de aynı şaşkınlıkla kocaman açılmıştı. Derken arkamdan bir çift el gözlerimi kapattı. İrkilsemde bir şey demedim. Çünkü buram buram Eser kokuyordu. Ne ara geri dönmüştü bu ya?
"Bence bu sahneyi izlemek değil yaşamamız gerek, değil mi sevgilim?" Kulağıma fısıldadığı sözcükler kalp ritmimi arttırmıştı. Ne imâ ettiğini anlamıştım. Ben daha ne olduğunu anlamadan Eser ellerini gözümden çekip beni yana çevirdi. Çevirmesiyle dudaklarıma kapanması bir olmuştu. Şok içinde açılmış gözlerimi Didem'lere çevirdim. Hâlâ aynı pozisyonda duruyorlardı. Eminim şuan bütün sınıf bizi izliyordur. Sanırım yanaklarım yanıyor!
Bu, Eser'in dudağımdan ilk öpüşüydü. Gözlerimi kapatıp ânı yaşamaya başladım. Ta ki fizikçinin cırtlak sesini duyana kadar.
"Neler oluyor burada?!"
***
S.D.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAY 'E' |Texting (FİNAL)
Novela JuvenilBAŞLANGIÇ= 19/02/2019 BİTİŞ= 07/03/2019 *** E: Seninle mesajlaşırken neden bu kadar neşeli olduğumu sorguluyordum ilk başlarda biliyor musun? E: Sonra dedim insan sevdiğiyle konuşunca neşeli olmaz mı hiç? E: Çok seviyorum be bal peteğim. Öl desen ö...