Capitol XXIII

7 0 0
                                    

• Damon Povestește •

- Vrei să spui că eu nu mă descurc cu un antrenament ? întreabă Amadeus revoltat dar și foarte calm.

- Tot ce spun este că un simplu antrenament n-o va ajuta, ea nu are nevoie doar de mișcare fizică, ci și psihică iar unele cunoștințe în domeniul a tot ceea ce se întâmplă legat de această lume ar ajuta-o foarte mult. Deus, ea nu știe nici ce e ăla un străvechi cu adevărat, dar tu încerci s-o înveți puterile unuia. explică Michael situația cu o mare diplomație.

Privesc fata care nu a scos nici un sunet de când a venit pe câmpul uscat care ne este loc de antrenament și asta îmi dă de gândit. Felul cum mă spionează rare ori cu coada ochiului, vacarmul ce și l-a oprit brusc și nu mai poate fi auzit, dar cel mai rău mă tem de mintea ei care devine tot mai întunecată ca și a lui Jack și greu de accesat, în curând imposibil.

- Sunt de acord! aprob ideea lui Mich iar Amadeus se întoarce lent către mine.

- Te ascult. vorbește plictisit și tot odată curios de ce am de zis.

- O trimitem la Ghorand, dar nu va fi singură. Jack se va duce cu ea și tu, Amadeus, vei avea grijă să intre în aceiași clasă chiar dacă Jack este cu mult mai avansat față de restu.

- Damon, dar de ce eu ?

- Pentru că tu vei fi înregistrat ca și tutore al lor. răspund scurt.

Acesta mă privește neîncrezător dar și cu o mică tragere de suflet.

- Accept dar cu o singură condiție.

- Ascult.

- Voi fi înregistrat ca tutorele -spune apăsat acest cuvânt- lui Riven, iar tutorele lui Jack va fi Madoc.

De data asta este rândul meu să fiu cel ce aruncă priviri curioase și asta și fac față de fratele meu care-mi pune mintea pe un drum ce mă amestecă.

- De ce?

Amadeus mă privește în ochi de cum simțim prezențele celor doi care tocmai ce au ajuns și ne privesc debusolați.

- Știi prea bine că un singur K îmi ajunge.

Cu acestea spuse, se întoarce și o privește pe Riv căreia îi aruncă un mic zâmbet și își deschide geanta.

Un singur K zici ?
Zâmbesc involuntar la apelativul dat de Amadeus către gemeni. Un singur K, dublu K .. Un kumaru la puterea a doua, sau doi cu aceiași concentrație.

- Ce se întâmplă? vorbește și Madoc.

Îl privesc cu coada ochiului iar acesta îmi zâmbește. Știe tot ce am discutat, dar felul de a întreba tot timpul l-a făcut să se scoată dintr-un rahat.

- Trimitem gemenii la școală. îi răspund fratelui nostru și cu asta îi fac semn lui Michael.

Acesta nu se gândește de două ori, și ne deschide un portal către școala unde noi predăm.

Intrăm fiecare pe el și ajungem în debaraua unde Amadeus a murit de mii de ori de mâna lui Madoc și unde tot odată, cu ajutorul lor, am declanșat misiunea față de Riven. Aceea de a avea grijă de ea.

Mă opresc în spatele lui Jack care doar stă și-l privește pe Amadeus cum scoate două bucăți de cârpă de mărimi și culori diferite din dulapul nostru. De cum primește cadoul de la fratele meu, Jack îl aruncă cât vede cu ochii și se întoarce revoltat către noi.

- Ce dracu se întâmplă?

Este prima dată când îl văd atât de nervos, nici măcar în sala de cursuri nu era așa iar asta îmi dă de bănuit.

TrădareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum