BÖLÜM 33

2.4K 244 47
                                    

"Jimin!"

Jungkook'un sesi yatak odasından geliyordu. Miri'yi sevmeyi bırakıp yanına gittim.

"Efendim?"

Jungkook yatakta uzanıyordu. Beni görünce sırıtıp eliyle gelmemi işaret etti. Kıkırdayarak yatağa yaklaştım.

Jungkook yakamdan tutup dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Dudaklarımı emdikten sonra geri çekildi. Sanki lezzetli bir şey tatmış gibi bir ses çıkardı.

"Ah, canım çok çekmişti." dediğinde gülerek ona vurdum.

"Öyle öpüp bırakamazsın." dediğimde Jungkook arsızca sırıttı.

"Sen kaşındın." dedikten sonra beni yatağa çekti. Bir anda üstüme çıkıp dudaklarını tekrar dudaklarımla buluşturdu. Beni sertçe öperken gözlerimi sıkıca tuttum.

Hav hav

Miri'nin sesini duymamızla Jungkook'la aynı anda ona döndük. Bize masum bir şekilde bakarken Jungkook bıkmışçasına nefes verdi.

"Siktir et." deyip dudaklarıma yönelirken elimle dudaklarını kapattım.

"O izlerken yapamam."

Jungkook gözlerini devirirken üstümden kalktı. Miri'ye sert bakarken konuştu.

"Git, Miri-ah. Ebeveynlerinin seks yapması gerek."

Miri kafasını eğip bize baktığında Jungkook'a vurdum. Jungkook tekrar tekrar gözlerini devirip konuştu.

"Köpeğe 'seks' denmez mi diyeceksin?"

Gülmeme engel olamadım. Bir köpekle başa çıkamıyorduk.

Jungkook bana yaklaşıp elimi tuttu. Miri'ye kötü kötü bakışlar attıktan sonra gözlerimi kapatmamı söyledi. Gözlerimi açtığımda banyodaydık.

"Neden buradayız?" diye sorduğumda Jungkook saçlarını geriye attı.

"Banyo fantezisi." dediğinde kahkaha attım. Jungkook ise tişörtünü çıkarıp atarken bana yaklaştı.

(YN : Kitabımın son smutu... Okumak istemeyen geçebilir.)

Benim de tişörtümü çıkarıp beni duşakabine soktu. Duş başlığından ılık bir su açtıktan sonra suların bedenimden aşağı akmasını izledi.

Gözü meme uçlarımda takılı kalırken yutkundu. Hızla eğilip dudaklarını meme ucuma bastırdı. Onları yavaşça emerken kafamı geriye attım. Düşmemek için banyonun fayanslarına tutundum.

Jungkook ustaca dilini karın kaslarımda gezdirirken zevkle inledim.

Sudan dolayı bacaklarıma yapışmış pantolonumu çıkardı. Beni tam suyun içine koyduğunda bir süre beni inceledi.

Saçlarım ıslanmış, alnıma yapışmıştı. Vücudumdan sular akıyordu. Baksırım sudan dolayı vücuduma yapışmıştı ve sertleşmiş erkekliğimi belli ediyordu.

"Siktir." dedi Jungkook yutkunduktan sonra. "Bu manzaraya şiir yazmayacak şair tanımıyorum."

Jungkook da kendi pantolonunu çıkardı. İkimizde baksırlıyken Kook çıplak belimden tuttu. Beni kendine yapıştırdığında erkekliğim erkekliğine sürtünmüştü.

"Imm..."

Jungkook dudaklarımı sertçe öpüyordu. Beni soğuk fayansa dayadığında bağırarak inledim. Bir elini kalçama atıp sertçe sıktı.

Benim de ellerim baksırının üzerinden erkekliğini okşadı. Jungkook ağzımın içine doğru inlediğinde zevk dalgası bütün vücuduma yayıldı. Onun zevk alması benim de zevk almamı sağlıyordu.

Jungkook dilini dilimle birleştirdi. Beni hızla öperken eli rahat durmuyordu. Baksırımın arkasından elini soktu. Dudaklarımızı ayırmadan parmaklarından birini yavaşça deliğime soktuğunda Jungkook'un alt dudağını ısırdım.

İkimizin de zevkle inlemeleri banyoda yankılanıyordu. Jungkook benden ayrıldı. Parmağını deliğimden çekip kendi ağzına götürdü. Parmağını yalarken duş başlığını aldı.

Beni yavaşça domalttığında suyu kalçama gelecek şekilde tuttu. Sonra yavaşça baksırımı indirdi. Suyu kalçamda gezdirirken hızlı hızlı nefesler alıp verdi.

"Çok güzelsin." diye fısıldadıktan sonra dudaklarını kalçama yapıştırdı. Kalçamı öpüp ısırırken ona devam etmesini söylüyordum.

Jungkook diliyle deliğimi ıslattığında zevkle bağırdım.

"Yala orayı, Kook!"

Jungkook'un kalçama doğru güldüğünü hissettim.

Diliyle deliğime gitgeller yaparak adeta beni beceriyordu. Diliyle yeterince ıslattıktan sonra baksırının altına gizlediği erkekliğini kalçama sürttü.

Deliğime yavaşça sürtünürken artık dayanamadım.

"Kook... Gir artık..."

Jungkook belime öpücük kondurduktan sonra baksırını indirdi. Erkekliğini deliğimde hissederken alt dudağımı emdim iyice.

Jungkook içime girdi. Her zamanki gibi ilk başlarda yavaş başlasa da, sonra hızlanmış ve beni zevkin doruklarına çıkarmıştı.

"Daha sert!"

Jungkook gülerken daha da sert devam etti içimde.

"İşte Jeon Jimin!" dediğinde artık ben kalçamı hareket ettiriyordum.

Jungkook içimde biraz daha oyalandı. Sonra deliğimden çıktı ve beni kendine çevirdi. İkimiz de oturmuştuk.

Jungkook ellerini erkekliğime getirdi. Eliyle hızla gitgel yaparken bende onun erkekliğine aynı şeyi yaptım.

Birbirlerinin penisini kavrayan, aynı anda hızlanıp aynı anda zevkle bağıran iki erkek...

Banyoda ikimiz de birbirimizi boşaltırken sesimiz fayanslara çarpıp tekrar bize dönüyordu.

İkimiz de aynı anda boşaldığımızda birbirimize baktık. Nefes nefeseydik ve yine zevk doluyduk.

Jungkook beni kendine çekip dudaklarımızı birleştirdi tekrardan. Beni yavaşça öperken ben de ona karşılık verdim yavaşça.

Defalarca birbirimizin olmuştuk. Her biri ayrı zevkte, ayrı muhteşemlikteydi.

Jungkook üşümemem için suyu benim üzerime tuttuğunda kıkırdadım. Fakat o oldukça ciddi bir şekilde vücudumdan akan suları izliyordu.

"Seni böyle çıplak, vücudundan sular akarken görünce..." dedi Jungkook yavaşça yutkunurken.

"Bir daha mı yapsak?"

THE ALİEN -KOOKMİN-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin