BÖLÜM 10

3.7K 447 96
                                    

"Sizce Jungkook başaracak mıdır, efendim?"

Kefâli bir süre pencereden dışarı baktı. Sakalını kaşıdıktan sonra hafifçe kafasını salladı.

"Başaracağını düşünmeseydim onu seçmezdim."

Adam merakla sordu.

"Ona çok inanıyor olmalısınız. Yoksa derslere bile girmeyen Jungkook'u seçmezdiniz."

Kefâli başını salladı tekrar. Onun başaracağını düşünüyordu. Hayır hayır, başaracağına yüzde yüz emindi.

"Peki onu izlediğimizi biliyor mu?"

Kefâli başını olumsuz anlamda salladı bu sefer.

"Bilseydi, sessiz kalmazdı."

Adam Kefâli'ye hak verdi. Jungkook buraya gelir, kavga çıkarırdı. Kefâli'yi zaten umursamıyordu. Ona karşı çıkabilen sayılı kişilerdendi.

"Peki..." dedi adam merakla.

"Jungkook bu işin sonunda ne olacağını biliyor mu?"

***

"Orası benim yerim!"

Jungkook'un yatağıma yayıldığını gördüğümde sakin kalmaya özen göstermiştim ama beni dinlemiyordu bile.

"Ben nerede uyuyacağım?" dedi Jungkook tek gözünü açarak. Gözlerimi devirip ellerimi göğsümde birleştirdim.

"Salonda."

Evim iki oda bir salondu. Bir oda benimdi fakat tek yaşadığım için diğer odayı kiler olarak kullanıyordum. Tabi, aklıma hic bir uzaylının geleceği gelmemişti.

Jungkook alayla güldü. Bunu yapmayacağını çoktan belli etmişti gülüşüyle.

"Salonda yatmayacağım."

Derin bir nefes verdim. Tahmin etmiştim.

"Ne tesadüf." dedim onunla inatlaşırcasına. "Bende salonda yatmayacağım."

Jungkook bana bakıp sırıttıktan sonra ellerini kafasının altında birleştirdi.

"Yani yanımda mı yatacaksın?"

Arsız gülümsemesi altında eridiğimi hissederken yutkundum. Salonda yatmak istesem de artık çoktan kabullenmiştim. Ağzımın içi kupkuru olsa da yatağıma doğru ilerledim. Jungkook'tan olabildiğince uzağa yattığımda Jungkook güldü.

"Bana daha da yaklaşmak ister misin?"

Kafamı hızla iki yana salladıktan sonra Jungkook güldü. Yüzümün tekrar kızarmasını görmemesi için kafamı yorgana gömdüm. Jungkook'a arkamı döndüğümde yatakta bir hareketlilik hissettim. Jungkook'un bana yaklaştığını hissettiğimde bütün vücudum kasılmıştı.

THE ALİEN -KOOKMİN-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin