Mutluluk mu o da kim?
Masal'dan
Sahilden ayrıldığım gibi eve yürümeye başladım .
Benim hayatım ne kadar da berbatmis o beni kurtarmıştı içinde biraz olsun insanlık var demiştim
ama yanılmışım hemde çok büyük.neden ya neden karşıma çıkan herkes mi kötü olur kimsenin icinde gerçekten insanlık kalmadı mı ?
O orda benim bu halimi görerek bana daha fazla acı çektirdi belkide bilerek yaptı o an beni daha fazla yaralamak için eger amacı buysa emin olsun başardı .
Canımı daha çok yaktı o sözleri düşünmeden yüzüme söyledi bana
Söylediği her söz kurşun gibi yüreğimi vurdu geçti artık dayanacak gücüm kalmadı pislik adamdan yediğim dayaklar uğradığım iğrenç davranışlar Daha sonra adını bile bilmediğim birinin, yabancı birinin beni sözleriyle kalbimi paramparça edişi bütün bunlar bana reva mıydı.
dogdugumdan bu yana tek mutlu günümün olmadı ..
Önüme çıkan herkes beni yıkıp geçti neden ha neden ben
milyonlarca insanin içinden bütün kötü olayların beni bulması kader mi yoksa hayatın bana oynadığı bir oyun mu?? Bilemedin.
ama her ne olursa olsun benim mutlu bir hayatım olmayacağını öğrendim bundan öncekiler gibi nasıl mutsuz bir hayatım varsa sanırım oyle de devam edecekti .
Bana mutluluk haram kılınmıştı artık mutlu olmak benim için öyle imkansiz bisey ki hayallerime bile giremeyecek kadar imkansız bir yerde .###Kuzeyden###
Suan barda oturmuş onu düşünüyordum . Allah kahretsin ki aklımdan bi saniye bile çıkmıyor .
Kafayı yemiş gibiyim ona o sözleri soylememeliydim çok kötü bir insana dönüşmüştüm.
Karşımdaki her kim olursa olsun böyle davranmamaliydim üstelik birde o haliyle o yaralı haliyle birkez daha Yıkmıştım onu .
İçimde intikam duygusu başladığından beri kötü bir adama dönüşmüştüm etrafımdaki herkesi yakıp yıkıyordum .
Önce annem , sırf babamın intikamını alacam dediğim için yalnız bırakmıştım onu
Annem babamın acısını hala içinden atamamışken birde ben üstüne daha çok acı vermiştim O bunu haketmiyordu ama babam da hak etmiyordu onu hiç suçu yokken öldürülmüşlerdi sırf babamın parası var diye sırf para için öldürülmüştü ben onlarin yanına nasıl bırakırım bunu hayır bırakamam onca acıyı onlar da çekmeli her allahın günü onlar yüzünden rahat bi uyku cekemiyorum ben .
Onların orda oylece keyifle hayatlarını yaşamalarına izin vermicem sonu ölümle bitse bile, öleceğimi bilsem bile yinede onların yanına birakmayacaktim .
Onlar yüzünden dostum annem kimse kalmamıştı yanımda .
Acı cektirdigim o kadar çok kisi var ki kardeşim dediğim insana bile acimamistim mert'e Yanında olacam demişti ama buna izin vermemistim onun da başına birşey gelse dayanamazdim
her gun mertle karşılaşıyorduk ama o yüzüme bile bakmıyordu.Daldigim düşüncelerden beni ayıran bi ses duymuştum .
""Aşkım !kuzey nerelerdesin kaç gündür ulaşamıyorum sana özledim seni""
İçimden okkalı bir küfür savurdum bunun ne işi vardi burda. Gerizekali kadın sırf bir kere onunla yattım diye beni sevgilisi sanıyordu .
""Rahat bırak beni hiç havamda değilim""dedim
Ama kadın ısrarla daha çok sokuluyordu bana""Amaaa askkmmm ben seni çok özledim""diyerek kollarını boynuma doladi
""Ceyda çekil önümden yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim""
""Aaa ama o kuzeycim canım aşkım sinirlenme hemen hem bak seni ozleyen biri var yanında""Dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💔Kalp Ağrım💔 (Tamamlandı)
Teen Fiction💙mahvedersen 👈mahvolursun👉💔 Hani bazen konuşmak istersin konusamazsin feryat figan bağırmak istersin yapamazsın sanki bir el boğazını tutmuşcasına seni konusturmamaya yeminlidir ama sen yine de her şeye rağmen denersin sesini birilerine duyu...