bölüm 24💕💙

92 8 0
                                    

Kuzeyden

Allah belami versin ben nasıl bu kadar iğrenç olabildim nasıl ona zorla dokunabildim iğrenç bir insana dönüşmüştüm .kendimi asla affetmeyecem masalım afeetse bile ben kendimi affetmicem bir daha yüzümü bile görmeyecek ama ben onsuz nasıl dayanacam bilmiyorum.
Hep o şerefsiz ve kızı yüzünden bu hale geldik .onlar tüm hayatımı mahvettiler önce babamı ,annemi, can dostumu ve canımı masalı benden aldılar ama yeter çok bile bekledim onların bütün dünyasını başlarınA yıkacam her şeyi misli misline ödeyecekler .
Arabadaydim masalın yanından gitmiştim perişan bir haldeydi onun canını çok yaktım beni asla affetmez iğrenç biriyim sevdiği kadına zorla dokunan şerefsizin tekiyim .
Ben onsuz nasıl dayanacam lan onun kokusuna bağımlı iken nasıl yasayacam onun gozlerinde bir daha ne zaman kaybolacam en acısı da bir daha o güzel yüzünü kalbini göremeyecem .beni seven kadını yerle bir ettim onun yüZüne bakamam ki bir daha istesem de karşısına çıkamam yapamam o beni her gördüğünde kalbi birkez daha kırılacak bunu ona yasatamam .
Biz onla evlenecektik evimin kadını olacakti çocuklarımın annesi ama ben her şeyi mahvettim .ben bile böyle biseyi yaptığıma dayanamazken o nasıl dayansın ki dayanamaz tanıyorum kaldiramaz .

Hemen elime telefonu alıp adamımı aradım

"efendim abi"

" herkesi topla geliyorum depoya"

"tmm abi"
Telefonu kapattım depoya sürdüm
1 saat sonra varmıştım hemen içeri girdim bütün adamlarım burdaydi hepsinin karşısına geçtim

"işler değişti şimdi herşey başlıyacak bütün adamlar tetikte beklesin daha sonra da intikamımi almış olacam herkes hazirlansin duyanlar duymayanlara söylesin tek bir hata olmasın "

"Tamam abi"

"bütün herşeyi hazırlayın "

"Emredesin abi"

" yalnız o piçi. Sağ istiyorum onu kendi ellerimle öldürecem anlaşıldı mı"

"anlaşıldı "dediler .
Hemen depodan çıktım

hayatınızı mahvedecem lan köpek gibi öldürme demek için yalvaracaksin ama ben kimseyi duymayacağım .
Artık kim olduğumu öğrenecekti bunca yıldır yanına nasıl sinsice yaklaştım bütün sırlarını bildiğimi öğrenecek ve öyle bir korkacak ki kaçacak delik bulamayacak bütün sevdiklerimin intikamını alacam .
Hemen telefonu elime aldım o piçe güzel haberi ben vermek istiyordum
Ona nasıl ihanet ettiğimi onu bir köpek misali görüp nasıl inine girdiğimi öğrensin.
Telefonla arayıp beklemeye başladım.
Telefon açılınca

"kuzey oğlum"

"bana oğlum deme şerefsiz"

"ne diyon kuzey kendinde misin evlat içtin mi"

"kendimdeyim sen hiç merak etme it"

"ne diyon lan sen nasıl bana hakaret ediyon düzgün konuş"

"konusmazsam ne olur lan ha dur lan dur sana güzel haberi vermedim"

"ne haberi ne diyon"

"Yıllarca senin yanında çalıştım bir gün bu kim diyip araştırmadin beni dimi"

"evet çünkü güveniyorum sana"dedi
Gülmeye başladım

"guvendin demek ha bende onu istedim bir itin bana güvenmesini"

"düzgün konuş "

💔Kalp Ağrım💔 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin