bölüm 22💕💙

94 7 0
                                    

Kuzeyden

Masalı şirkete almıştım .kimsenin yanında çalışmasına izin vermezdim bana kalsa onu kapının önüne dahi çıkarmazdim ama onu da çok sıkmak istemiyordum neyse benim yanımda olduktan sonra benim için sorun yoktu ama şirkette bizi kimsenin bilmesini istemiyordu .
Zaten bugün onu o kılıkla görünce deliye döndüm hele kimse ona yaklasmayi denesin o şirketi başlarınA yıkar öyle öldürürüm onlari lan .
sevdiğime yan gözle bile bakanı sağ bırakmam .
Ona dokunmaya bile kıyamıyorum o kadar narin saf kırılgan ki onu incitmekten korkuyordum .
Hayatımda hiç bir şeyden korkmayan ben masalı güzelimi kırmaktan incitmekten kaybetmekten korkuyordum.ama onu asla kaybetmicem ne olursa olsun .diye düşünürken
O sırada telefonum çaldı
Arayan o pislikti babamın katili.
Yaklaşık bır haftadır onunla konusmuyordum hoş yüzünü görmek isteyen kim mecbur olmadıkça gidip gorusmezdim de neyse sabır çektim az kaldı intikama o zaman kimseyle işim kalmayacaktı.
Hemen telefonu alıp açtım

"Alo abi"
"nasılsın koçum "

"iyidir abi seni sormalı"

"Pek iyi olduğum sayılmaz evlat"

"hayırdır abi bır sorun mu var"

"onu da sen söyleyeceksin evlat "

"neyi abi"

"Neyse koçum ben yarın şirkete uğrayacam seninle konuşuruz"

"tamam abi sen nasıl istersen"

"oldu görüşürüz "

"görüşürüz"dedim kapattım.
Bu sefer bu şerefsiz ne isteyecekti benden. hayatımın içine ettiği yetmedi birde itin sorunları ile ilgilenmiyorum hay ben böyle işin içine.

Masaldan

Şirkete geldiğimden beri 3 saat geçmişti ve ben sıkılmaya başladım etrafta konuşacak biri de yoktu sıkıntıdan patlayacaktim galiba .
Hemen olduğum yerden kalkıp lavaboya gitmeye karar verdim .
2 dk sonra lavabonun yerini bulmuştum .insanlar burda çok havalı ve çok soguklardi onlarla konuşmaya bile girmek istemiyordum. Kapıya geldiğim gibi içeri girdim 2 dk işimi halledip aynanın karşısına geçtim o anda içeri biri girdi.
Kafamı çevirip bakmam ile şok oldum.bunun burda ne işi vardı.
O da karşımda durmuş sanki beni gördüğüne şaşırmamıştı demekki burda oldugumdan haberi vardı .
Bana zavalliymisim gibi bakıyordu .
Onunla konuşmak dahi istemiyordum hemen ordan çıkmaya karar verdim .
Hemen yanından geçip kapıya ulaşmıştım ki sesi beni durdurdu.
Alev

"yazık hemde ne yazık"dedi
Arkamı donmedim onu takmak dahi istemiyordum o sırada yine konuşmaya başladı.

"para avcısı masal nasıl ama güzel oldu yada dur başka bişey daha vardı
Evlenmek üzere olan bir çiftin arasına giren kara kedi bence çok güzel uydu"
Dedi .
Ne diyordu bu ben ne para avcisiydim ne de kara kedi .ben kuzeyle parası için birlikte değilim ben onu sevdiğim için birlikteyim.
Hemen arkamı döndüm ve karşısına geçtim

"ben o tarif ettiklerinden hic biri degilim duydun mu beni"

Alaycı bir tavırla önce bana sonra üzerimdekilere baktı

"o kadar belli oluyor ki "

"yeter istediğini düşün seni umursamıyorum bile "dedim ve kapıya yöneldim o sırada kolumdan tutup beni itti ne olduğunu anlamadım dengemi kaybedip yere düşmüştüm o an gelip çenemi sıkıca tuttu ani tepkisine şok olmuştum az önce sakindi bir anda deli gibi davrandı

💔Kalp Ağrım💔 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin