Kuzeyden
Bugün masalla karşılaştığımızda onu ne kadar çok özlediğimi birkez daha anladım ve Ona o kadar ihtiyacım vardı ki bilemezdi bilmiyordu da
Ona ihanet ettiğimi düşünüyor
Sevmediğimi düşünüyordu
nasıl ihanet ederim nasıl sevmem o benim yaşama sebebim oldu onun için ölümü bile göze alırım yeterki onun kılına zarar gelmesin yeterki
O iyi olsun başka hiçbir isteğim yoktu.
Birde şu lanet mesele vardı
Masalın o herifin evinde kaldığını düşündükçe deli oluyordum
Ya o şerefsiz ona zarar verirse bunları nasıl düşünmez nasıl orda kalır hangi sıfatla kafayı yicem lan ama bir yandan da bunların benim suçum olduğunu biliyorum bizi bu hale ben getirdim intikam hırsım yüzünden herşeyimi kaybettim şimdi ise bunun cezasını o lanet adamın kızı ile evli olup masalımdan ayrı kalmakla ödüyorum.Arabayı eve sürerken hâlâ aklımda bugün olanlar vardı.
Bana nefretle bakan gözlerini gördüğümde bende kendimden nefret ettim gözünden dökülen her yaş yüreğimi yakarken ona bu acıyı cektirdigim için kendime binlerce kez lanet ettim.
O Bunların hiçbirini haketmedi
Bunca acıyı ona yaşatmaya hakkım yoktu keşke diyorum keşke o gün onu kurtardigimda bir daha karşısına cikmasaydim ya da o lanet intikamimdan vazgeçip yeni bir sayfa acsaydim ama yapmadım yapamadım ve allah kahretsin ki zamanı geriye de alamıyorum ."Allah beni kahretsin"deyip direksiyona yumruk atıp gaza bastım.
"Neden ben lan neden
neden ben bu hayatı yaşıyorum neden bütün sevdiklerimi tek tek kaybediyorum "Pencereyi sonuna kadar açıp nefes almaya çalıştım ama kalbim çok aciyordu
"nefes alamıyorum lan nefes alamıyorum onsuz yapamıyorum yüreğim cayır cayır yanarken başkasının yanında olmasına dayanamıyorum kalbim aciyor nefesim daralıyor ama ben bişey yapamıyorum intikam almaya başladığım güne annemi kaybettigim güne masalı kaybettiğime inanmak istemiyorum onlar benim nefesim yaşama sebebim ama şimdi yoklar lan yoklar benim yüzümden benim intikam hırsım yüzünden"
Evin önüne geldiğimde arabayı hızla durdurup başımı koltuğa yasladim ve dışardaki soğuk havayı içime çektim.
Nefes almak hiç bu kadar zor olmamışti kalbimin bu denli yanacagini baştan bilseydim asla bu duruma dusmezdim ama bilemedim
Sonucunu kestiremedim bu yüzden de bunun cezasını en ağır şekilde ödüyordum.Arabadan indiğimde yağan yağmurun altında ağır adımlarla eve yürüdüm .
Eve girdiğimde mutfağa geçip dolaptan ilaç çıkarıp bir bardak su ile içtikten sonra mutfaktan çıkıp üst kata gittim.
Odama girdiğimde hâlâ yerde olan kanlı camları gördüğümde hatırlamaya başladığım o kötü anılar aklıma yerlesince banyoya geçip küreği alıp içeri geçtim ve yerdeki camları toplayıp çöpe attım .
Keşke bütün yaşanmışliklari da böyle çöpe atabilseydim .Odama tekrar döndüğümde pencerenin önüne geçtim ve paket sigaradan bir dal çıkarıp yaktım .
Gözlerim biryerlere dalarken güzelim aklıma geldi.
Kokusu sesi gülüşü yüzü gözleri aklıma gelince yüzümde buruk bir tebessüm kalbime acı bir gerçek yerleşti.
Şimdi yanımda olmasını öyle çok isterdim ki ona sıkıca sarılıp bir daha hiç bırakmazdım ama olmuyor be
Sevdiğin kadın yanında olmayınca
Herşey haram oluyordu
Bende öyle bir yaşam sürüyordum,
Yemek içmek uyumak hepsi haramdı
Onsuz yaşamayı unutmuştum.
Şimdi kim bilir ne yapıyor
O da beni düşünüyor mu
yoksa benden nefret mi ediyordu
Bunları düşünmek öyle zordu ki
Düşünmesi bile bu denli acıyken yaşamak çok zordu be
Hiçbir zaman böyle çaresiz kalmamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💔Kalp Ağrım💔 (Tamamlandı)
Teen Fiction💙mahvedersen 👈mahvolursun👉💔 Hani bazen konuşmak istersin konusamazsin feryat figan bağırmak istersin yapamazsın sanki bir el boğazını tutmuşcasına seni konusturmamaya yeminlidir ama sen yine de her şeye rağmen denersin sesini birilerine duyu...