Bölüm 8💕💙

211 8 0
                                    

Masal'dan

Hala kafedeydim işler biraz uzamıştı şimdi elimde son siparişle kalmıştım bunları servis ettikten sonra eve donecektim .
Günün bütün yorgunluğu uzerimdeydi bi an önce dinlenmeliydim .
Hemen olduğum yerden kıpırdanip servisleri goturuyordum o an karşımdaki kişiyi görünce şoka uğradım .

""Ünlü iş adamının kızı Alev soydan yeni aşkıyla kameraların önüne çıktı .
Kendisi de bir iş adamı olan kuzey kılıç birlikteliklerini bütün dünya ogrendi Görünüşe göre ufukta evlilik görünüyor"

Duyduklarimla şoka uğradım elimdeki servisler yere düşmüş paramparca olmuştu ben olduğum yerde hala televizyona bakıyordum. Bi an kalbime bi ağrı saplandi sanki biri kalbimi söküp alıyordu.
O an elif yanıma gelmişti

"Masal iyimisin kendine gel masal ne oldu"

Zor konuşmaya çalıştım.

"Şş-şey ben i-iyiyim"
Başka bi sesle irkildim yerimden

" ne yaptığını sanıyorsun sen müşterilerin yanında,
derhal odama çık !!hemen.""

"Ben şey yani ben ö-özür dilerim bilmeden oldu "

"Duydun beni hemen odama"

"Tamam"

"Masal canım Daha iyi misin "dedi elif

"Evet iyiyim "

" sen çık patronun yanına daha çok kizmadan bn buraları toplarım "

"Tamam teşekkür ederim".dedim ve yürümeye başladım.

Nasil olur dedim kendi kendime o
Adam yani beni kurtaran kişi kuzey kılıç oradaydı televizyonda başka biriyle sevdiği kadınla çıkmıştı karşıma .
ben bir daha çıkmaz dedim onu hiç bir yerde görmem dedim ama şimdi yine gördüm .
Televizyonda onu başka biriyle görünce kalbim acıdı neden ya neden ona karşı neden böyle oluyorum . Neden onu başkasıyla görünce kalbim acıdı . Bunun tek bir açıklaması vardı ama o ihtimale yer vermek bile istemiyordum çünkü bn hayatım boyunca kimseyi sevmedim hele aşık hiç olmadım şimdi ise kuzey ben ona aşık olamam yani olmamaliyim bizden olmazdi ki olamazdı.
biz çok farkliydik o zengin is adamı bense gece konduda yaşayan biri hem onun sevdiği varmış zaten .
Off bn ne diyordum hemen patronun yanına gitmeliyim diyerek odanın kapısının önüne geldim.
Kapıyı yavaşça vurmamla sesi yankılandı.

"Gir"
Hemen kapıyı açtığım gibi içeri girdim . Yavaş adımlarla yaklaşmaya başladım o sırada sesiyle durdum
"Kovuldun" dedi

"ama bn nasıl kovuldum lütfen affetin bir daha olmaz bnm bu işe cok ihtiyacım var "

"duydun beni kovuldun hem zaten pek bisi yaptığın da yok hem bu suratinin haliyle müşteriyi rahatsız ediyorsun bn böyle birini çalıştırmam"

"peki tamam" dedim ne diyebilirdim ki , zaten Yuzumdeki morluklar yüzünden müşteri haklı rahatsız olmakta. hem kac gündür kendimi işe de veremiyordum .
Hemen odadan çıktım ve soyunma odasına giderek eşyalarımı aldığım gibi odadan çıktım.
O sırada elifin sesiyle durdum.

"masall !"

" efendim"

"nereye böyle !sakın bana kovuldum deme "

"kovuldum"

"nasıl olur ya o pislik seni nasıl kovar alt tarafi bi tabak kirdin"

💔Kalp Ağrım💔 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin