Masal'dan
Başımı yastığa koyup uyumaya çalıştım Her nereye gitmişlerse gelmişlerdi ve ben onlarla muhatap olmak istemiyordum.zaten kuzey olayından sonra mahf olmuştum daha başka bişey kaldiramam derken
Bi anda odamın kapısı açıldı gözümü açmadım ."kalk kız "
diye cirladi karısı Ne istiyordu bunlar hemen gözümü açtım"ne var ne istiyorsun"
"kalk içeri gel çabuk"
"gelmicem ne istiyorsan şimdi söyle "
Dememle üstümdeki yorganı alıp yere attı."kalk dedim sana bıktık senden allahın cezası neyse ki kurtulacaz senden"
Ne diyordu bu ya neyden bahsediyordu derken yerimden kalkıp hemen içeri yürüdüm .
O pislik içerde oturmuş beni bekliyordu o anda karısı ve kızı da içeri girdi."ne istiyorsunuz benden "diye konuştum
"Kes sesini de beni dinle lan"diye bağırdı
"neyi dinlicem"dedim.
"Artık işe gitmiceksin"dedi.
Ne diyordu ya bunlar 5 yıldır köle gibi çalıştırıyorlar şimdi de karşıma geçmiş calismicaksin diyor nAsıl bi saçmalık bu.
Ben bunları düşünürken o adam bana
Gülerek cevap verdi."artık çalışmaya ihtiyacın yok hazırlan seni yarın istemeye geliyorlar "
Bi dk b-en ben yanlış duymuş olmalıyım dimi böyle bişey olamaz asla olmayacak ben kimseyle evlenmem hele kuzeyi severken
Gozlerimden yaşlar gelmeye başlarken bu yüzden olanların bir kabus olmasını istedim ama değildi.
"b-ben evlenmem hayır olmaz olamaz"dedigimde o adam hemen ayaga kalktı ve yanıma geldiği gibi saçıma yapıştı.
"ne demek lan evlenemem Ben haberi verdim yarın geliyorlar ve sende tıpış tıpış evlenecen duydun mu beni lan"
Dedi."h-hayır yapamam"
"ne demek yapamam lan ha ne demek yapamam "
"ben istemiyorum "dedim zar zor .
Ama o
Gülerek konuştu"öyle bir istiyeceksin ki ister zorla ister guzellikle ben seni sattım da gitti "dedi .
Ne diyordu bu ya ne sacmaliyordu bana seni sattım diyor ben satılık değilim nasıl böyle konuşuyor ."yalvaririm bırak beni söz bu evden giderim ama beni evlendirmeyin bir daha karşınıza bile çıkmam"
Dedim.
O anda sevda konuştu."sence de gec kalmadın mi bunları soylemek için"diyerek güldü.
"lütfen bırak "dedim tekrardan
"kes lan sesini ben diyeceğimi dedim yarın hazırlan gelip isteyecekler seni eger yanlış bişey yaparsan öldürürüm seni anladın mı beni"dedi ve beni yere fırlattı .
Ben yapamam evlenemem olamaz
Hayatımı elimden aldılar zaten
neden daha fazla acı cektiriyorlar
Ben bişey yapmadım ki onlara bi kotulugum dokunmadı .
Şimdi kalkmışlar bana evleneceksin diyorlar hemde tanımadığım biri ile .
Ya kuzey sevdiğim adam, ben onu cok seviyorum şimdi ise başkası ile mi evlenecem .
Ben yerde öylece dururken sesi yankılandı evde"şunu alın da odasına götürün .kapıyı da kilitleyin yarın bir yere gitmesin düzgün giydirin sonra rezillik çıkmasın duydunuz mu beni"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💔Kalp Ağrım💔 (Tamamlandı)
Подростковая литература💙mahvedersen 👈mahvolursun👉💔 Hani bazen konuşmak istersin konusamazsin feryat figan bağırmak istersin yapamazsın sanki bir el boğazını tutmuşcasına seni konusturmamaya yeminlidir ama sen yine de her şeye rağmen denersin sesini birilerine duyu...