Ben nefes almaya başladığım gün ölmustum çünkü her doğuş bir yıkılıştır
Masal'dan
Sabah alarmın sesiyle uyandım.
Yatagimdan kalktigim gibi banyoya girdim . Duş aldiktan sonra kot bir pantolon ve beyaz bir tişört giydim üzerime siyah ceketimi geçirdikten sonra odadan çıktım .
Kahvaltıya oturduklarını gördüğümde yanlarına gitmemeyi kararlaştırdim zaten gitsem ne olacak ki onların yüzünü gördükten sonra iştah diye bişey kalmicakti bu yüzden dış kapıya doğru yürümeye başladım ama bi anda bir ses yankılandı evin içinde !!"Nereye gidiyon lan gel buraya deli etme adamı !!"
Ne yapacağımı bilemedim o an yerimde öylece kalakalmistim .
Mecbur gidecektim daha o gün yaptığı işkence yüzünden hala yaralarim duruyordu daha çok zarar vermemeliydi zaten o yaralar yüzünden doğru dürüst kafede bisi yapamiyordum .
Hala olduğum yerde durdugumu fark edince daha fazla sinirlendirmeden mutfağa yürümeye başladım .
Ben mutfağa girer girmez ayaga kalkti o adam ."Nerde lan para ne yaptın paraya biz seni ne diye çalıştırıyoz o gün maaşını aldın çıkar lan paraları hemen "
Bagirmasiyla yerimde irkildim. O an aklıma o geceki adam geldi o da böyle bağırıyordu Ama tek bi fark vardı bn onun yanında o kadar da korkmadığımi farkettim tamam biraz korkmuştum ama bu cani pislikten oldugu kadar değil ben böyle düşünürken Birden kolumun tutulmasıyla kendime geldim
" kime diyom lan ben dinlemiyor musun beni ha "
Dediğinde Zorla konuştum
"B-ben şey yani dinliyordum ""
Dedim."Çıkar lan paraları o zaman ne bekliyorsun !!"
Daha fazla ugrasmak istemedim çantama uzandigim gibi zarfı çıkarıp ona verdim .
"Burda eksik yok dimi yoksa kötü olur"dedi .
"Yok her zamanki gibi tam"dedim.
"İyi "dedi ve zarfi açtı içinden çıkardığı paraları saymaya başladı tam olduğunu görünce de o iğrenç yüzünde sırıtma oldu sonra Zarftan çıkardığı paradan hem kızına hem de karısına verdi.
Bana vermedi o kadar çalışmama rağmen bana vermedi ama onlara verdi. Sinirlndigim gibi mutfaktan çıktım kendimi dışarı attım.
Sinirden gözlerimden yaşlar akıyordu
Para için degildi aglamam sadece ben haketmedigim bu hayatı yaşıyordum ve buna katlanacak gücüm kalmamıştı artık.
Bunları düşünmeyi bırakıp hızlı adımlarla yürümeye başladım ve
20 dk sonra kafeye vardığımda
Çalışma kiyafetlerimi giyip hemen soyunma odasından çıktım sonra Siparişleri dagitacagim yere gittim bu arada etrafta gözümü gezdiriyordum elifi arıyordum o ara gözüm ona takıldı yine bütün güzelliğiyle etrafa ışık saciyordu .
Elif çok güzel bir kızdı hangi ortama girerse girsin bütün gözler ona cevrilirdi . Bu yüzden etrafında onu kıskanan o kadar kız vardı ki bu durumdan tabiiki elif rahatsız olmuyordu o bile kendini çok begeniyordu .
Elif o ara yanıma gelmişti bile ben daldigim için göremedim geldiğini" hey kardeşim nereeye daldin gittin öyle"
"Hiç hiçbir yere"
"masal kuzum iyi misin sen kötü gozukuyon "
"hayır hayır ben iyiyim beni boşver de sn nasılsın"
"iyiyim ama sen değilsin farkındayım hem sen ağladın mı gözlerin kızarmış"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💔Kalp Ağrım💔 (Tamamlandı)
Novela Juvenil💙mahvedersen 👈mahvolursun👉💔 Hani bazen konuşmak istersin konusamazsin feryat figan bağırmak istersin yapamazsın sanki bir el boğazını tutmuşcasına seni konusturmamaya yeminlidir ama sen yine de her şeye rağmen denersin sesini birilerine duyu...