Kuzey beni eve bıraktıktan sonra gitmişti Bnde hemen elifin odasına gittim.
elif üstünü değiştirmiş yatağın üstüne oturmuş beni bekliyordu bende hemen onun gibi üstümü değiştirip yanina oturdumElifin yanına oturduğumda
hemen bana döndü ve"Eee anlat bakalım "dedi
"neyi"
"kuzeyi"
"Hangi konuda"
"siz konusunda"dedi .
elifin ne demek istediğini anlamiyordum"Biz mi elif düzgün sorsana kızım ya anlamıyorum"
"Tmm şimdi siz birliktesiniz sen onu seviyorsun iyi hoş da kuzey yani o seviyor mu bilemedim şimdi"
"elif ne demek istiyorsun kuzey beni sevmiyor mu bunu mu diyorsun?"
"Tam olarak öyle değil de ne bileyim o çok zengin tanınmış saygın biri sen ise yani dunyalariniz farklı ya seni kandiriyorsa seninle oynuyorsa bak yanlış anlama bn senin iyiliğin için"
İnanmıyorum elif gerçekten öyle mi düşünüyordu kuzeyin beni sevmedigini sadece benimle oynadığı hayır hayır kuzey yapmaz ama alev de öyle dedi off ben ne diyorum bn kuzeye güveniyorum
"hayır elif öyle bişey yok bn kuzeyi kuzey de beni seviyor"
"bak masal bn senin daha fazla üzülmeni istemiyorum zaten zor bir hayatın var birde yeni bir vaka olsun istemiyorum ona bağlanma seni sevdiğine emin olmadan"
Haklıydı aslında ya kuzey sevmiyorsa ya sadece sevdiğini sanıyorsa yada benimle oynuyorsa ne yapacam bn eger bunlar gerçekse ben sevdiğimi tekrar kaybetmeye hazır değilim.
Ben Elife öylece bakarken
Gozlerimden yaşlar yavaş yavaş firar etmeye başlarken artık aglamaktan yoruldugumu hissettim"masal kardeşim ağlama bn ağla diye demedim"
"elif ya siz hakliysaniz ya kuzey benimle oynuyorsa "
"siz Derken başka kim düşünüyor bnm gibi"
"hiç kimse"
"Hadi anlat cnm zaten oradayken de kötü oldun bişey mi oldu"
"alev"
"kim?"
"alev kuzeyin eski sevgilisi yada evleneceği kız"
"ne diyorsun masal düzgün anlat"
"Bn anlamadım yani kuzey bana ilişkim yok dedi ondan önce haberleri çıktı biliyorsun evleneceklerdi ama kuzey onu sevmediğini söyledi bana beni sevdiğini söyledi onunla ayrılacaktı ayrıldı da bugün ise alev biz lavabodayken geldi kuzey seni sevmiyor seninle oynuyor bana dönecek dedi ondan uzak dur yoksa öldürürüm seni delirmis gibiydi "
"masal bunlar gerçekten çok anlamsız ne diyeceğimi bilemedim çok şaşırdım"
"bende elif bende ne yapacam"
"bak cnm sana kuzeyden ayrıl diyemem ama senin onun seni sevdiğine emin olman lazım birde bu alev konusu var"
"nasıl emin olacam ki bn suan ne düşünmem gerektiğini de bilmiyorum"
"tmm sen sakin ol yatalim yarın düşünürüz "
"tmm"dedim .
Elif yatağına girince bende kalkıp ışığı kapatıp yatağa girdim.
Aklimdaki düşünceler bir türlü peşimi burakmazken bir ara gözlerimi uykuya teslim etmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💔Kalp Ağrım💔 (Tamamlandı)
Ficção Adolescente💙mahvedersen 👈mahvolursun👉💔 Hani bazen konuşmak istersin konusamazsin feryat figan bağırmak istersin yapamazsın sanki bir el boğazını tutmuşcasına seni konusturmamaya yeminlidir ama sen yine de her şeye rağmen denersin sesini birilerine duyu...