Kuzey'den
1 gün geçmişti ama ben bi şey bulamadım lanet olsun acaba masal ne durumdadır dun ona evine gelecem dedim ama gitmedim.
İçim huzursuz zaten çok da özledim onu ama ona kızgındım bana inanmadığı için bana güvenmiyordu ama haklıydı da bir yandanŞirketteydim saat aksamin 8 i olmuştu sabahtan beri masalı düşünmekten başka bişey yapamiyordum ama yok bu böyle olmaz artık dayanamıyorum daha fazla ayrı kalamam ondan .
evine gidecem gittigimde de ister zorla gelir ister isteğiyle ama buraya kadar .
bunları düşünerek
Arabanın anahtarını alıp otoparka indim tam arabaya binecektim ki O sırada alev karşıma çıktı"kuzey "dedi.
Durmadım hiç ugrasamam bununla
Arbaya yaklaştım tam kapıyı acacaktim ki yanıma gelmişti."dinle beni".
"defol git başımdan alev"
"gitmeyecem sana söyleyeceklerim var "
"işim var"diye tersledim.
"ama bnm söyleyeceklerim de önemli "
Ya sabır laftan anlamiyordu bu kıZ"ne istiyorsun".
"babam"dedi.
"ne olmuş babana"
"evlilik ne zaman diyor "
Ne diyordu bu salak ne evliliği
"ne diyorsun sen kızım ne babası ne evliliği ben sana demedim mi babanla konuş lan bitti bu iş diye"
"ben bitti demedim sen bitti dedin "
"ne diyon lan sen şu kafan almıyor mu bitti diye"
" ben seni seviyorum ve benim sensiz bir hayatım olmayacak senin de bensiz"
"defol git şurdan alev beni deli etme elimden bir kaza çıkmadan kaybol "
"öyle olsun kuzey şimdilik byby"
Hemen arabaya bindiğim gibi uzaklaştım .şu salak başımA bela olacak bir türlü laftan anlamadı .
O salakla uğraşarak zamanımı harcamak istemiyordum .
Masalın evine sürmeye başladım.
Bugün ona kavusacaktim güzelime .
Saate baktım saat 9 olmuştu
Evinin önüne geldiğimde arabayı durdurdum .ışıklar açıktı demekki evdelerdi o şerefsiz ile masal aynı evde yaşadığı aklıma gelince sinirlendim bu yüzden Hemen arabadan inip eve yürüdüm .
kapının önüne geldiğimde ise kapıyı yumruklamaya başladım.
Yaklaşık 2 dk sonra içerden ses geldi"geldim patlama be "dedi .
Durdum kapı açılınca bir kadın karsıma çıktı.
önce anlamayan gözlerle bana baktı sonra yanına bir kıZ GELDİ .
bu masalın üvey ailesi sanırım bu iğrenç insanlardan nefret ettim birkez daha masala zarar vermeleri aklımA gelince tekrar sinirlendim.
Kapıya gelen kız durmuş bana şaşkın gözlerle bakıyordu ve sanki hiç erkek görmemiş gibi
onların o suratlarına dayanamadigim için"masal nerde"dedim
Önce şaşırmış bır şekilde bana baktılar sonra birbirlerine
Sinirlendim tekrar sordum"masal nerde"
Kadın bana dönerek"sen kimsin masalı nerden tanıyorsun"
"sizi ilgilendirmez bir soru sordum masal nerde"
Bu insanlar düzgün konusulmayi hak etmiyorlardı .Yanindaki kız konuştu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💔Kalp Ağrım💔 (Tamamlandı)
Teen Fiction💙mahvedersen 👈mahvolursun👉💔 Hani bazen konuşmak istersin konusamazsin feryat figan bağırmak istersin yapamazsın sanki bir el boğazını tutmuşcasına seni konusturmamaya yeminlidir ama sen yine de her şeye rağmen denersin sesini birilerine duyu...