Obudziłam się o godz 9:32 ta radość kiedy nie muszę iść do szkoły bo ,,zaczęłam szybciej wakacje". Odwróciłam się na drugi bok aby sprawdzić czy Taeś już wstał,ku mojemu zdziwieniu słodziak wciąż spał.
Próbowałam wstać z łóżka tak aby go nie obudzić...
- Już nie śpisz ? - zapytał zaspany Taehyung przecierając oczy od śpiochów.
- Śpij sobie Taeś ja idę zrobić nam śniadanie - oznajmiłam i wstałam z łóżka wyciągając dzisiejszy outfit.
Z ubraniami w ręce ruszyłam do łazienki gdzie się ubrałam i zrobiłam delikatny makijaż.Wyglądałam tak:
Zeszłam na dół aby przygotować nam śniadanie.Postawiłam dziś na zwykle czekoladowe płatki,które Taehyung tak bardzo uwielbia.
Z dolnej szafki w kuchni wyciągnęłam płatki odkładając je na blat.Następnie z lodówki sięgnęłam po mleko,które wlałam do dwóch miseczek.Miseczki z mlekiem wrzuciłam do mikrofalówki aby mleko było cieplejsze.Kiedy je wyciągnęłam wsypalam do nich płatki.Gotowe już śniadanie wraz z łyżkami postawiłam na stół.
Zauważyłam,że Taehyunga wciąż nie ma,dlatego nie czekałam dopóki posiłek nam wystygnie i postanowiłam pójść go obudzić.
Prędko skoczyłam na plecy starszego.
- Taeś zrobiłam śniadanie ! - powiedziałam szturchając go.
- Yhymm - wymamrotał w poduszkę.
- Dobrze by było jakbyś zjadł je ciepłe - oznajmiłam.
- Yhymm.
- Jesteś głupi ?
- Yhymm.
- Haha mam cię ! - powiedziałam śmiejąc się.
- Yhymm.
- Wstawaj grubasie ! - krzyknęłam na co chłopak wystraszony spadł z łóżka.
- Nie mogłaś grzeczniej ? - zapytał drapiąc się po głowie.
CZYTASZ
Yes,I'm a bad boy- Jungkook [ ZAKOŃCZONE ]
Fanfiction❗️Zespół BTS nie istnieje❗️ Mogą wystąpić sceny 18+ oraz wulgaryzmy! 🏅#10 - losowe. 29.01.2019 🏅#3 - losowe. 22.02.2019 🏅#2 - losowe. 02.03.2019 🏅#2 - losowe. 30.04.2019 🏅#1 - losowe. 11.05.20...