4. ʜᴀɴᴅs ᴛᴏ ᴍʏsᴇʟғ.

2.2K 150 118
                                    

ᴬˢ ᴸᴼᴺᴳ ᵞᴼᵁ'ᴿᴱ ᴺᴼᵀ ᴮᴱ ᵂᴵᵀᴴ ᴹᴱ, ᴵ ᴬᴸᵂᴬᵞˢ ᴮᴱ ᵂᴵᵀᴴ ᵁ

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

ᴬˢ ᴸᴼᴺᴳ ᵞᴼᵁ'ᴿᴱ ᴺᴼᵀ ᴮᴱ ᵂᴵᵀᴴ ᴹᴱ, ᴵ ᴬᴸᵂᴬᵞˢ ᴮᴱ ᵂᴵᵀᴴ ᵁ.

🔗

Większość już się pojawiła, w środku stał Min Yoongi dziękujący za życzenia i wyczekujący już ostatniego gościa, którym był Jeongguk.
W głębi duszy cieszył się, że młody nie przyjdzie, bo dochodziła już 17:25, a jego wciąż nie było, przecież powiedział, że się nie spóźni, co więc robił?

— Yoongi!! Mój ty stary psiapsielu! - wykrzyczał SeokJin.

— Życzę Ci szczęścia, zdrowia i miłości - wiesz kogoś mam na myśli - skierował wzrok na Sandre.

Tak, Sandra była uroczą dziewczyną, z ładnym uśmiechem, ładnym ciałem i ojcem biznesmenem.
Chcia do niej zagadać już wcześniej, ale nigdy nie miał czasu, dlatego zupełnie nie wiedział, co robi na jego imprezie urodzinowej.
Gdy już miał zamiar udać się do dziewczyny, przerwał mu dzwonek do drzwi.

Chyba nigdy nie zarucham.

Otwierając drzwi, dostrzegł samego Jeona, który opierał się o ścianę.
A ubrany był w codzienność
żart.
Kontynuując: na sobie miał białą koszule, która natomiast wsadzona była w czarne obcisłe jeansy, przepasane zaś, eleganckim skórzanym paskiem.

— Spóźniłeś się. - odezwał się pierwszy. Nie żeby mu tam zależało, czy coś...

— A co? Czekałeś na mnie? - odpowiedział Jeon, bezczelnie wchodząc do wnętrza mieszkania.

— A czy ja wyglądam na takiego idiotę, który by na ciebie czekał? - odparł Min.

Jeon tylko zaśmiał się głupio, ukazując swoje białe ząbki i dołeczki.

— Wybacz panie Min, chciałem Panu zakupić prezent i to zajęło mi tyle czasu. - powiedział jakże miło.
Wyjął z kieszeni tajemnicze pudełko i podarował je starszemu.

— Co to? Pierścionek? - Yoongi zmarszczył brwi i założył ręce na klatkę piersiową.

— Na to przyjdzie pora, ale otwórz. - dokonał odpowiedzi młodszy.

W środku znajdowała się serbna branzoletka zawierająca dziwne, ale zarazem, intrygujące symbole, które prawdopodobnie znał tylko Jeon.

— Masz jeszcze szampana! - dodał.

— Em.. Dzięki wielkie za prezent i alkohol, rozgość się. - odparł miło Min.

Co też może oznaczać "ANBWM, IBU"?
Doprawdy, pewnie kupił to na szybko i sam nie wie.

✔️╰☆☆ í gσt u ¡(mαm cíę)¡ - m.y+j.jk {yoonkook; [police]} Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz