❁ ᴾᴸᴱᴬˢᴱ ᴰᴼᴺ'ᵀ ᴸᴱᵀ ᴹᴱ ˢᴴᴵᴺᴱ
ᴰᴼᴺ'ᵀ ᴸᴱᵀ ᴹᴱ ᴰᴼᵂᴺ,
ᴰᴼᴺ'ᵀ ᴸᴱᵀ ᴹᴱ ᶠᴸᵞ.
ᴺᴼᵂ ᴵ'ᴹ ˢᶜᴬᴿᴱᴰ, ᴰᴼᴺ'ᵀ ᴸᴱᵀ ᴹᴱ ˢᴴᴵᴺᴱ.. ❁
—♡—
— To dokąd mnie zabierasz, Jeon? - zapytał, rzucając mu swoje przelotne spojrzenie.
— Zobaczysz, złociutki. - uśmiechnął się chytrze i przeniósł wzrok na jezdnię. Cóż, pozostało mu tylko czekać. Po Jeonie mógł spodziewać się wszystkiego. Co jeżeli uprowadzi go gdzieś za granicę i będą żyć na uboczu? Pokrecił głową na te myśli i skupił wzrok na szybie. Nim się zorientował znaleźli się już na miejscu. Podróż zajęła im kilka minut w ciszy, ale nikt nie narzekał.
— Panie przodem. - zaśmiał się, otwierając mu drzwi.
— Debil...
Jeongguk poprowadził mężczyznę do dziwnego, zamkniętego pomieszczenia. Otworzył drzwi i wpuścił go do środka. Min chyba nie spodziewał się, że miejsce, w którym się znajdują może być prawdziwe. Nic nie powiedział, czego obawiał się Jeongguk. Reakcja Yoongiego była ważna, ale obecnie nic z jego twarzy nie można było odczytać.
Mężczyzna ruszył głębiej i przyjrzał się miejscu bliżej, na chwilę uciekając myślami.— Kiedyś opowiadałeś mi o swoim śnie, ja powiedziałem, że to prawda. Teraz może znajdziesz swoje stare wnętrze i coś mi zagrasz? - podszedł do niego bliżej.
— Jeongguk..
— Nie chcę słyszeć sprzeciwu. Nie możesz rezygnować ze swoich marzeń z powodu przeszłości, Yoon. - westchnął.
— Wiesz ile czasu minęło? Skąd myśl, że mógłbym w ogóle coś pamiętać? - prychnął i usiadł na krzesełku, patrząc na swoje odbicie w sali lustrzanej, którą oświecały tylko małe światła.
— Bo jesteś inteligentny, mój drogi. Nieprawdaż? - oparł się o spoglądał na niego z góry.
— Nie lubię Cię, wiesz? - zmrużył oczy, wycierając kurz z klawiszy starego fortepianu.
ᴾᴼ ᶜᴴᵂᴵᴸᴵ ᴾᴿᴬᴳᴺᴵᴱᴺᴵᴬ ᴾᴿᶻᵞˢᶻłᴼ ᶻᴬᴺᴵᴱᴰᴮᴬᴺᴵᴱ, ᴰᴸᴬᵀᴱᴳᴼ ᴺᴬ ᴷᴸᴬᵂᴵᴬᵀᵁᴿᶻᴱ ᴶᴬᴷ ᴶᴬᴰᴱᴵᵀ ᴼˢᴵᴬᴰł ᴷᵁᴿᶻ.
— To chyba musisz mnie bardzo nie lubić, skoro tak mówisz? Tylko moja "nienawiść" do Ciebie staje się jeszcze śilniejsza, Min Yoongi.
CZYTASZ
✔️╰☆☆ í gσt u ¡(mαm cíę)¡ - m.y+j.jk {yoonkook; [police]}
Aksiyonzakończone. [ ¶° I want you so badly, it's my biggest wish. ] YG: Ty! Odłóż ten pistolet... JK: Bo co? YG: Bo ci stanie. Główne: Yoonkook/Sugakookie/Jeongi Poboczne - Hopemin! [ slowburn¡ czasem angst¡ - min i pianino¡ police au¡ top¡ jk może s...