Prolog

349 23 10
                                    

OFICJALNIE. Christian Alvarez zmienia klub!

Ostatnie plotki dotyczące przyszłości Cristiana Alvareza okazały się prawdą. Na tę informację czekał cały piłkarski świat.

Młody piłkarz zmienia barwy klubowe i od tej pory, będzie grał dla największego rywala już w tym momencie byłego klubu. Christian Alvarez ogłosił dziś za pomocą swoich social mediów, że następny sezon rozegra dla FC Catalonia Comet.

Christian ma dopiero dwadzieścia trzy lata, co jednak nie przeszkodziło mu w zostaniu królem strzelców ostatniego sezonu najważniejszych rozgrywkach w Europie i poprowadzeniu Sevilla Bulls do finału, gdzie ponieśli klęskę z obrońcą tytułu FC Catalonia Comet.

To zdecydowanie najbardziej spektakularny transfer tego okienka, który wywołał niemałe poruszenie ze strony kibiców obu drużyn, jak i ekspertów, którzy nie szczędzą przychylnych, jak i krytycznych słów w stronę młodego piłkarza, który nie słynie z surowej dyscypliny.

Czy to się zmieni pod skrzydłami trenera Antonio Garcia oraz kapitania czerwono–żółtych Sebastiana Santosa, który jak wiadomo nie od dziś przykłada dużą wagę do szkolenia młodych zawodników. Czy to koniec rozwiązłego życia Christiana Alvareza?

Christian Alvarez podjął odpowiednią decyzję?

GraczOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz