Bu gün çok heyecanlıyım çünkü yarın yeni okulumdaki ilk günün ve okuyacağım okul çok büyük. İlk günden okulda kaybolmamak için bu gün gidip okulu gezecektim. Odama çıkıp aceleyle üstümü değiştirdim, hafif bir makyaj yapıp çantamı elime aldım ve evden çıktım. Okulla evimin arasında çok büyük bi mesafe yoktu. 20 dk sonra okulun bahçesinden içeri girmiştim . Okulun giriş kısmına doğru ilerledim okul kapısının önünede bir kaç tane öğrenci gördüm. Giyinişlerine göre serseri olma ihtimalleri vardı . Hepsi kafalarına sweatlarının kapşonlarını takmışlardı ve ellerinde sigara vardı sadece biri sigara içmiyordu. Keşke kapşon takmamış olsaydı da yüzünü de görseydim diye geçirdim içimden. Okulun kapısında durdukları için onların yanından geçtim ve o çocuğun yüzünü birazda olsa gördüm ona baktığımı hissetmiş gibi kafasını bana dogru çevirdi ve göz göze geldik bakışları içimi eritmişti. Kendimi sersemlemiş gibi hissediyordum. Yanından geçtikten sonra tanımadığım birine karşı böyle bi şey hissettiğim için kendime kızdım. Okulun içine girdim ve sınıfımı aradım büyük bi uğraş sonucu sınıfımı buldum. Okulun büyüklüğü gibi sınıfta çok büyüktü. Cam kenarına doğru ilerledim ve aşağıya doğru baktım az önce kapındın önünde duran çocuklar şimdi orda değillerdi. Hayal kırıklığına uğradım çünkü o çocuğu bir kez daha görmek istiyordum. Arkamdan bi ses geldi.
"Hangi çocuğu bir kez daha görmek istiyorsun ?"
Lanet olsun ben bunu sesli mi söylemiştim. Arkamı yavaşça dönüp baktım aşağıda duran çocukların hepsi şimdi burdaydı. O da onların arasındaydı . Titrek bir sesle
"Hiç..hiç kimseyi görmek istemiyorum.""Korkma sadece seninle biraz konuşmak istedim . Sınıfın burası mı?"
"Evet burası."
"Ooo öyle mi biz de bu sınıftayız . Sana bizim çeteyi tanıştırayım . Berke,Kağan, Meriç, Gökhan ve ben de Emir."
Onun adıysa Berke'ymiş. Kapşonunu çıkarıp gözlerimin içine baktı mavi gözleri içimi ısıtmıştı. Emir sıkılmış gibi "Eee sen adını söylemeyecek misin?"
"Ben Helin .Tanıştığıma sevindim."
Emir çarpık bir gülümseme ile cevap verdi.
"Ben de sevindim . Niye bu okula geldin peki Helin?" Çok fazla detay vermeme gerek yoktu.
"Arkadaşlarımla anlaşamadım." Deyip kestirip attım . Ama Emir cevabımdan tatmin olmamış gibi sordu.
"Niye anlaşamadın? Dışardan bakınca kavga çıkaran tiplere benzemiyorsun."
İstemeyerek de olsa cevap verdim.
"Aslında ortama ayak uyduran biriyimdir. Ama onların şaka anlayışı farklı olduğu için aramızda küçük bir kavga çıktı ve kızlardan bir kaçı hastaneye kaldırıldı." Emir etkilenmiş gibi "Pek de küçük bir kavga değilmiş o zaman nasıl olduğunu anlatmak ister misin?" Bu kadar detayı bile zor vermiştim her anlattığımda olayı kafamda tekrardan yaşıyordum
"Hayır şu an anlatmak istemiyorum."
Dedim beni anlamasını umarak.
"Peki öyle olsun bakalım ama bi ara dinlemek isterim hikayeni." Beni anladığı için sevinmiştim. Dışarı çıkmam gerekiyordu ama nerden çıktığımı hatırlamıyorum . Beni dışarı Çıkarmalarını istersem yaparlar mıydı acaba şansımı denemek istedim . Titrek bir sesle
"Peki bi ara anlatırım . Şey... beni dışarı çıkarabilir misiniz?" Herkes küçük birer kahkaha attı . Neydi bu kadar komik olan şey? Bu kez Kaan konuştu.
"Niye seni dışarı çıkaralım . Nasıl girdiysen öyle de dışarı çık."
Söylemesi kolay tabi. Kaç yıldır bu okuldasınız.
"Yolu bulabilirsem kendim de çıkarım zaten ama önceki okulumun nerdeyse dört katı büyüklükte burası."
Berke araya girdi.
"Siz üst kata çıkın. Ben dışarı çıkarırım." Berke'nin konuşmasının ardından herkes dışarı çıktı ben de tam kapıdan çıkarken Berke kolumu tutu ve beni kendisine doğru çevirdi.
"Adım ne demiştin? " Niye bu kadar heyecanlandım ki ben şimdi. Umarım yüzüm kızarmamıştır.
"Helin."
Dudakları yukarı doğru kıvrıldı.
"Seninle iyi anlaşırız bence. Dışarıdan göründüğün gibi değilmişsin." Sabah aceleyle giyindiğim kıyafetlerime baktım bi etek ve tişört giyinmiştim tişörtün bir kısmını da eteğin içine koymuştum.
"Dışarıdan nasıl görünüyorum ki?"
Gayet şık duruyordu bence.
"Kibar bir kıza benziyorsun . Ama göründüğün gibi değilmişsin belliki."
Diyip küçük bir kahkaha attı ne kadar güzel gülüyordu bu çocuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Lise Aşkı
ChickLitBahçeden içeri girerken arkamdan gelen ayak sesleri ile arkamı döndüm. Gökhan ve Meriç arkamdan geliyordu . Bahçe kapısından içeri girdiğimde gördüğüm manzara karşısında şok oldum. Berke Kağan ve Emir bir çocuğu acımasızca dövüyorlardı. Çocuğun yüzü...