13.Bölüm

3K 135 29
                                    

Keyifli okumalar...

Başımın feci derecede ağrıması ile gözlerimi açtım. Elimi başıma götüreceğim sırada vücuduma dolanan kolları fark ettim. Kafamı arkama çevirip kolların sahibine baktım. Berke gözlerini kapatmış uyuyor taklidi yapıyordu galiba çünkü yüzünde ufak bir sırıtma vardı. Kollarını tutup vücudumdan ayırdım. Bacaklarımı yataktan sarkıtırken konuştum.

"Yüzündeki gülümsemeyi saklayabilseydin sana inanırdım." Yataktan kalkar kalkmaz geri çekilmemle yatağa düştüm. Bana tekrar uyandığımız pozisyonda ki gibi sarıldı. Kafasını boyun girintime yasladığı sırada korkudan veya heyecandan tüylerim diken diken olmuştu. Bu durum beni biraz rahatsız etse de tuhaf bir biçimde hoşuma da gitmişti.

"Eğer inanmanı iseseydim bunu yapardım." Boynumdan biraz uzaklaşıp kafasını enseme yasladı. "Şimdi benimle biraz uzanır mısın? Uzun zamandır bu kadar rahat uyumamıştım." Yerimde biraz kıpırdandım. "Eee... şey. Kalkayım ben ya." Kolları vücudumu biraz daha sıkı sardı. "Lütfen. "

Biraz uzansam sorun olmazdı her halde. Hem biraz onu tanışmış da olurdum.

"Tamam uzanalım ama biraz konuşalım sıkılırım ben." Onaylarcasına mırıldandı. "Bir şeyleri merak ediyorsun her halde. Sor gelsin. "

Yeni yeni vakit geçirmeye başlamış olmanıza rağmen beni çözmüş gibi geliyordu. Açıkçası biraz kötü hissettirmişti. Onun beni çözmesi değil, benim bu kadar kısa sürede çözülebilecek kadar basit biri olmam biraz sadece biraz kötü hissettirmişti. Bunu yüzüme yansıtmamaya çalıştım.

"Tamam, belki birazcık merak ediyorum. Geçen gün."  Hatırlatmak istercesine ekledim.  "Evine geldiğim gün. Bana bir şeyler anlatacaktın şimdi anlat. Seni tanımak istiyorum. "

Arkamda hissettiğim vücudu kasılmış ve kolları biraz daha sıkı sarmıştı beni. Destek vermek istercesine elimi kolunda dolaştırdım.

Bir kaç kez derin nefes alıp verdi ve ardından konuştu. "Her şeyi anlatamasam da bir kısmını anlatabilirim. " Bunu bana değil de kendi kendine açıklama yapar gibi söylemişti. Ses çıkarmayıp anlatmasını bekledim.

"Ben aslında istenmeyen bir çocukmuşum. Annem bana hamile olduğunu öğrendiği zaman bir kaç kez düşürmeyi denemiş ama olmamış. Tabii annem bunları yaparken babamın benden haberi yokmuş çünkü evli bile değillermiş. Annemin beni neden istemediğini anlamışsıdır her halde. "  Konuşmasını bölmemek adına konuşmak yerine onayladığımı belirten sesler döküldü dudaklarımdan. Biraz soluklanıp devam etti. Gerçekten zorlanıyor gibiydi ve bu canımı yakmıştı.

"Sonrasında annem daha fazla babamdan gizliyememiş ve babama anlatmış durumu. Babam herhangibir tepki vermek yerine sessiz kalmış. Bu durum annemi sinirlendirmiş haliyle. Doğuma kadar da bildiğim kadarıyla pek görüşmemişler. Ben doğduktan sonra benim için evlenmişler. Çocukluğum mükemmel geçmese de iyiydi. Beraber parka gider oyun oynardık. Ben biraz büyüdükten sonra annemi sürekli ağlarken görmeye başladım. Bu arada anneme baya bir düşündüm ben."

Ağzından kaçan küçük bir kıkırtıya engel olamamıştı. Nedenini bilmesem de gözlerim yavaştan dolmaya başlamıştı. Gözlerimi kırpsam yaşlar boşalacaktı. Gözlerimi tavana dikip anlattıklarını dinlemeye devam ettim.

"Sonra... bir gün balkonda oyun oynarken acıktım. Annemi çağırdım birkaç kez gelmedi. Zaten hiç bir zaman ilk çağırışımda yanımda olmazdı. O yüzden oynamaya devam ettim ama arada bir hâlâ gelir belki diye sesleniyorum. Neyse oyun oynamaktan sıkıldım bir süre sonra baya da acıkmıştım. Yatak odasına gittim, annem uyuyor."
Biraz bekleyip soluklandı. O anları anlatması onun için çok zor olmalıydı.
"Elinde de bir kağıt. Kağıdı alıp yarım yamalak okumaya çalıştım. Acıkırsam fırında pizza olduğunu ve kapıyı kimseye açmamam gerektiğini yazmıştı. Bende annemi uyandırmamak için sessizce odadan çıktım. Pizzayı yiyip akşama kadar oyun oynadım. Akşama doğru babam gelmişti ama annem kapıyı kimseye açma dediği için açmamıştım. O da anahtarla içeri girmiş girer girmez de üstüme bağırmıştı. Sonra annemi uyandırmasından korkup sessiz olmasını söyledim. Beni pek takmadan yatak odasına girip annemi gördü. Sonra bana daha çok bağırmaya başladı. Benim yüzümden olduğunu söyleyip durdu. "

Psikopat Lise Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin