11:39
Юнги все още лежеше в леглото си, опитвайки се да заспи в последните пет часа, въртейки се наляво-надясно и накрая се отказа.
Той мързеливо стана и се отправи към банята, изми зъбите си, пусна си душ и изсуши косата си. След това излезе и се преоблече с удобни всекидневни дрехи, защото единственото, което планираше да прави през деня беше да си стои вкъщи и да гледа филми в Netflix.. и може би да излезе да хапне нещо навън.
Хвърляйки се на леглото, Юнги се просегна и взе телефона си от нощното шкафче. Лека усмивка се заформи на лицето му, прочитайки малкото, но значими пожелания за рождения му ден.
09:48
SeokJin
Честит рожден ден Юнги! Пожелавам ти да си останеш същия задник, да печелиш повече пари от мен и дано някой ден, някакси станеш красив колкото мен ;)10:52
NamJoon
Честит рожден ден Юнги. :)🎁11:08
JungKook
Честит рожден ден хьонг! 🥳🎉❤️11:29
Hoseok
Честит рожден ден Юнги Oppa😏 Дано да имаш с какво да почерпиш🍾🍻🌿Все така леко усмихнат, Юнги благодари на всеки един от тях и отново остави телефона си настрани.
Момчето започна да се замисля.. Защо пък този път да не го отпразнува? Преди няколко дни беше взел първата си заплата пък и беше почивен ден. Той го обмисли още малко, грабна телефона си, пишейки едно и също съобщение на приятелите си:
"Хей. Благодаря отново за пожеланията. Свободен ли си довечера? Искам да се съберем с момчетата и да почерпя."
Оглеждайки го за последен път, Юнги прецени, че е достатъчно и го прати на Хосок, Чонгкук и гаджето му- Техьонг, Джин и Намджун.
След малко телефонът му извибрира, при което Юнги си помисли, че е получил отговор от приятелите си. Той отключи телефона си, само че този път усмивката на лицето му беше двойно по-голяма.
12:48
Chiminie95
Честит рожден ден хьонг!🥳 Надявам се да си прекараш чудесно на празника!❤️AgustD_emon
Благодаря, Чим Чим🖤AgustD_emon
Ъм Чим Чим, довечера ще се събирам с момчетата, за да го отпразнуваме заедно. Ще се радвам ако и ти дойдеш. :)Чакайки отговор, Юнги не спираше да се усмихва. Така му действаше Парк Джимин. Всеки път, в който си помисляше за него, се усмихваше, въпреки че в повечето случаи се опитваше да прикрие усмивката си.
Неговата разпиляна коса, малки ръце, красива усмивка, плътни устни и тъмни очи... всичко това караше Юнги да се чувства щастлив.
През малкото време, което бяха прекарали заедно, Юнги можеше да усети топлината, която излъчваше този човек. Той винаги беше усмихнат, винаги правеше някакви шеги, на които Юнги се смееше с удоволствие и всеки път, в който се доближеше малко повече до него, Юнги усещаше онова дразнещо, но приятно чувство в стомаха си. Той не знаеше как да го нарече. Любов? Тръпка? Може би не беше нито едно от тези неща, затова му трябваше време да разбере. Това което не можеше да се отрече обаче беше, че Юнги усещаше някакво привличане и се надяваше Джимин да го усеща също.
През времето в което размишляваше над тези неща, не беше видял, че вече беше получил отговор от оранжевенокосото момче.
Chiminie95
Къде и кога?😊Вълнение обвзе по-големия и той с леко разтреперани ръце отговори на другото момче. После погледна право напред, втренчвайки се в една точка на стената.
"Какво ти става, Юнги? Защо това момче ти действа така?" каза той на глас, усмихвайки се леко.
🌹
YOU ARE READING
ПРЕСТЪПНИК | ЮНМИН
ActionЮнги е самотно момче, което има много неприятности със стари врагове. Животът му е труден, но в него се появява един много специален човек, който го преобръща наопаки. Той открива любовта на живота си и причината да стане по-добър човек... но накрая...