05

623 82 0
                                    

Chiminie95
Здрасти, шибаняко :Дд

Юнги гледаше объркано към телефона си. Той нямаше приятели и познаваше само няколко човека от квартала, които имаха номера му. Кой беше това?

AgustD_emon
Кой по дяволите
си ти??

Chiminie95
И на мен ми е приятно да се
запознаем, шибаняко.
Как е?

AgustD_emon
Виж сега, ш и б а н я к о
По-добре не се заяждай
с мен и просто ми кажи
кой си и какво искаш
от мен.

Chiminie95
Лол не се ядосвай братле.
Просто се базикам.
Аз съм никой.
И просто искам да си говорим :Д

AgustD_emon
Заеби.

Chiminie95
Колко грубо...

Юнги погледна към телефона си за последен път, завъртя очите си и пак го остави на масата, излизайки от къщата и заключвайки вратата след себе си.

Той вървеше надолу по улицата, мислейки си за странния разговор, който проведе преди малко. "Шибаняк" тази дума се беше забила в главата му. Беше му толкова позната. Защо? И той не знаеше.

_

Деветнадесет годишното момче влезе в магазина, взе няколко неща, които мислеше, че ще го заситят. Той извади парите от джоба си и остана изненадан когато видя, че има пари за още едно последно нещо.

"Водка" Юнги прошепна под носа си и започна да оглежда рафтовете в магазина. Случайно, очите му спряха върху една фигура, която той разпозна мигновенно.

Човекът го погледна и също го разпозна. Той се усмихна лукаво на момчето и излезе бавно от магазина. Юнги погледна надолу, усмихна се леко и отиде да плати нещата си, доволен от избора си.

_

След като се прибра обратно вкъщи, Юнги си сготви набързо, оставяйки пълна бъркотия в кухнята. Той седна на олющената маса, която едвам се крепеше, заради единия си счупен крак, погледна към чинията си гордо и точно преди да опита първата си хапка, телефонът му извибрира отново.

"Боже, може ли да ме оставиш да се наям на мира?!" Юнги извика и хвърли ръцете си във въздуха, облягайки се на стола си. Той затвори очите си, пое си дъх и взе телефона си, за да види, че беше получил ново съобщение от същия човек, който му беше писал по-рано.

Chiminie95
Агуст ли ти е истинското име?
Не ти подхожда.

AgustD_emon
Не.

Chiminie95
О, благодаря ти господи🙏🏻
Помислих си, че родителите ти
те мразят, или нещо такова, и
затова са ти го дали хД

AgustD_emon
Аз нямам родители.

Chiminie95
Оу...
Извинявай.
Беше тъпа шега.
Аз също нямам.

Промени никнейма на AgustD_emon

,,Самотен шибаняк"

Да| Не


🌹

ПРЕСТЪПНИК | ЮНМИНWhere stories live. Discover now