||Six||

284 35 9
                                    

Бекхьон седеше на дивана в хола си и четеше усърдно сценарият си за сериала.

Сюжетът беше доста добре измислен, даже можеше да каже много добре, но моментите в които имаше целувки, прегръдки, мили жестове и тн. го караха да се намръщи.

Забога та той не беше гей. Да вярно е, че приятелят му беше такъв, и да той подкрепяше хомосексуалните връзки.. но той не беше такъв, и не мислише, че някога ще бъде.

Това да се целуваш с представител от неговият пол му се струваше някак.. гнусно?

Но някак успяваше да го превъзмогне. Не знаеше как, нито защо. Но не го приемаше толкова тежко, колкото си мислеше, че ще го приеме.

Бекхьон продължаваше са чете сценарият, все по заинтригуван и по-заинтригувам със всеки един лист. Все едно това беше книга, която будеше интерес във всеки.

Мога ли да открадна идеята и да напиша книга по нея?

Момчето се засмя на глуповатите си мисли, продължавайки да чете съсредоточено.

Той стигна до по-интимните моменти, и изведнъж се почувства много засрамен, само от това, че четеше.

Ще ме карат да снимам това?

Той отново започна да си говори на ум, срамувайки се да продължи да чете надолу.

Но все пак продължи.

Някакси тези неща бяха изключително добре написани, и момчето се чувстваше все едно му се случваха наистина.

"Уф, защо е толкова горещо" сепна се той, ставайки да отвори прозореца. Но очевидно това не му беше достатъчно, защото съблече и суитшърът си, оставайки само по тениска.

Наистина му бе станало изключително горещо от нищото, явно времето се затопляше.

Момчето продължи да чете, усещайки тегавата обстановка около себе си.

Той не бе усетих, че бе затаил дъх, докато на вратата му не се позвани.

Бекхьон се изправи, опитвайки се да изглежда малко по-нормално а не, че всеки момент е свършил да тече някое порно списание.

Кафявокоското отвори вратата и се срещна с усмихнатият си до уши, приятел.

Бекхьон тотално беше забравил, че Сехун щеше да идва.

"Бекхьони!" по-високият изкрещя леко и прегърна другият с неумоверна сила.

По-ниският се чудеше какво се случваше, Сехун никога не се беше държал така преди.

Partner || chanbaekWhere stories live. Discover now