||Forty-Three||

175 23 8
                                    

Сехун тичаше леко към мястото, където трябваше да се срещне с Лухан.

Местоположението бе по-далеч отколкото той си мислеше, и затова му се налагаше да тича до там.

Искаше изключително много да види Лухан в момента. Не бе осъзнал колко му липсваше присъствието на момчето.

Сехун се спря за момент и подпря длани на коленете си. Бе останал без дъх от цялото това бягане. Погледна часовника си и видя, че закъсняваше с цели пет минути.

"Ах, нямам думи" изхленчи той под носа си и отново започна да тича. Предусещаше, че дестинацията бе наблизо.

Докато тичаше със всички сили, телефона му звънна и го накара да се спре. Извади го от джоба си като забеляза името на Лухан на екрана.

Намръщи се, защото си помисли, че момчето го чака прекалено много и сега ще му е ядосано.

"Къде си, Сехун?" проговори момчето от другата линия. Звучеше някак разочарован, може би сърдит.

Високото момче опита да успокои дишането си и стисна силно очи. Капчиците пот падаха една след друга от челото му.

"Аз.. извинявай ей сега идвам" проговори той, гласът му бе излезнал накъсан и прегракнал. Трябваше му вода на момента.

В следващия момент момчето от другата линия се изкикоти, което пробуди любопитството у Сехун.

"Обърни се, глупаче" изкикоти се още един път той.

Високото момче веднага обърна глава назад и видя Лухан да стои по чехли и пижама не много далеч от него.

Как можеше да не забележи, че е стигнал? Ами ако Лухан не му се бе обадил и той продължеше да тича?

"Глупак си" измърмори той на себе си, но забрави, че малкото момче все още бе на линия. Ококори очи и разклати бързо глава, знаейки, че той го гледа. "Не на теб, не на теб" оправда се той и със последните си сили се затича към момчето, което леко се усмихваше.

Прекъснаха връзката и Сехун най-накрая успя да се добере до него, като веднага се хвърли в прегръдките му, искайки да си отпочине.

Лухан започна леко да тупа главата му все едно бе малко паленце и го обгърна в обятията си. Усмихна се неволно и затвори очи. Бе му липсвал този аромат на мъжки парфюм - на парфюма на Сехун, който го омайваше всеки път.

Partner || chanbaekWhere stories live. Discover now