||Forty-Six||

180 21 6
                                    

"Поздравления на всички. Благодаря ви за професионалната работа" вдигна тост шефа на компанията.

След неговите думи, всички започнаха да надигат чашите си пълни ту с алкохол, ту с натурални сокове.

Виковоте им кънтяха из просторната стая. Някои плачеха от щастие, други просто пиеха от напитките си, тотално незаинтересовани.

Всичко минаваше по-добре отколкото Бекхьон си мислеше.

Не можеше да свали усмивката от лицето си, както и да възпре смеха, който винаги напираше, когато се случи нещо забавно.

Очите му блестяха от щастие. За първи път от много време се бе почувствал желан, бе се почувствал все едно може да бъде част от група хора без да бъде критикуван за каквото и да е.

Дали нещата в живота му не се нареждаха малко по малко?

Дали не трябваше да премине през всичките тези неща преди, само за да стигне до тук и най-накрая да намери покоя, да намери щастието.

Той обърна глава настрани и се загледа в Чаньол, който се смееше със всички останали.

Бяха се хванали нежно за ръце под масата като от време на време щастливо си играха с пръстите си.

Дали не бе заради това, че днес всички са сплотени? Дали не бе това причината Бекхьон да се чувства като в рая в момента?

Чаньол извърна глава, когато усети погледа на Бекхьон върху себе си.

Загледа се в него и му се усмихна топло.

Двамата се изкикотиха и коремите им забушуваха от приятното чувство, което изпитваха в момента.

Даже ако имаше възможност, Бекхьон можеше да се разплаче още тук и сега.

"Искам да поздравя един конкретен човек тук" провикна се за сетен път шефа им, потулявайки всички смехове.

Хората наоколо се втренчиха в него, очаквайки пояснението му. Кой го бе впечатлил толкова?

Мъжът се усмихна топло и премести погледа си върху Бекхьон.

"Въпреки, че бе нов в бранша той успя да се справи с напрежението повреме на снимките. Изключително благодарен съм на моят сътрудник, който ми го препиръча, и на себе си, че му се доверих с цялото си сърце. Не съжалявам нито един път за решението си, това момче определено има талант и всички в тази зала знаем, че от него ще стане голяма клечка след време" изкикоти се той топло.

Partner || chanbaekWhere stories live. Discover now