||Forty-One||

196 22 6
                                    

"Сехун, колко пъти да ти казвам да не си качваш краката на дивана така" изкрещя се с колкото сила можа Бекхьон, изтрелвайки малка лъжица към приятеля си.

Високото момче се изсмя толкова величествено, че на Бекхьон му се искаше да хвърли нещо много по-тежко от просто една лъжица.

Бяха решили да си направят мъжка вечер, като Чаньол му бе мрънкал цял ден да присъства и той, но момчето бе категорично.

Щяха да си говорят цяла вечер и да наваксат времето в което изобщо не се бяха виждали. Беше сигурен, че Сехун имаше много да му каже.

Момчето се настани на дивана до приятеля си и тръшна леко купата пълна с италианска паста, която бе приготвял цял един час. Скръсти ръце през гърдите си и се нацупи.

"Знаеш, че мебелите не са мои, не прави глупости" измърмори той, но не промени изражението си.

Сехун се изкикоти сладко и разроши косата му, карайки го да изпуфти.

"Честито за завършеният ти първи проект, приятел" в гласа му можеше да се различи колко всъщност се гордееше.

Момчето се изкикоти а очите му пробляснаха от щастие. Незнайно защо, но днес се чувстваше изключително добре. Сякаш някакъв дълготраен товар се бе отскубнал от плещите му и сега можеше да лети - да лети към щастието.

"Сега драги ми приятелю, искам да ми разкажеш всичко, което се случва в живота ти" подсмихна се малкото момче и надигна вежда.

Видя как Сехун извърта очи, но веднага наведе главата си заради поруменяването по лицето му.

Бекхьон се намести по-добре на дивана, като се обърна тотално към приятелят си, чакайки го той да започне.

Не, Сехун не знаеше за това какво се бе случило между него и Чаньол, не бе и питал. Явно е забравил за това, че той самият го окуражаваше за това.

Щеше да му каже, но по-късно.

"Ами нищо особено" измърмори високото момче, главата му все още наведена.

Бекхьон надигна вежда. От кога бе толкова срамежлив да говори? Сигурен беше, че ставаше нещо интересно.

"Има нещо интересно нали? Кажи ми" измрънка той и започна да блъска леко раменето му.

Сехун изправи глава и по бузите му можеше да се забележи леко червеникавият цвят.

Partner || chanbaekWhere stories live. Discover now