||Thirty-Seven||

162 24 12
                                    

"Какво ще правя сега, Сехун?" изкрещя се Бекхьон докато препускаше из стаята си яростно.

Бяха му се обидили преди малко, че днес щеше да се снима последната сцена от сериала. А това означаваше, че Бекхьон трябваше да се види с Чаньол, да включи професионализма си и да направи последните сцени както трябва. И след това да се опита да говори с момчето за всичко, което се бе случило.

Но как можеше да направи всичко това на един път? Последните сцени бяха нещото от което Бекхьон най-много се бе страхувал през тези няколко месеца, а сега нещата ставаха много по-сложни заради тегавите му отношения с Чаньол. А и какво щеше да говори с него след това? Какво щеше да му каже? Все още не знаеше, а му оставаха по-малко от два часа.

Сехун се изправи от дивана и хвана раменете на приятеля си, като го спря на едно място. По челото на малкото момче се бяха настанили няколко капчици пот.

"Ще изиграеш сцените като истински професионалист и след това ще хванеш Чаньол, ще го замълнеш в някоя стая и ще му излееш всичко, което ти е на сърце"

Сехун се загледа строго в Бекхьон, казвайки му, че това не бе шега, че трябва да се стегне и да завърши нещата както трябва.

И най-накрая да бъде щастлив.

Бекхьон изпусна накъсана въздишка и се взря в момчето пред себе си. Мислише си за това как щеше да направи всичко това. Как щеше да убеди Чаньол, че не го лъже след всичките тези пъти в които го отблъскваше. Как щеше да забази самообладание, когато снимаше.

Сехун надигна вежда, питайки го с поглед дали бе разбрал. Кафявокоското кимна бавно и издиша още един път.

Можеше да го направи!

"Сега се изкъпи и се приготви"

Високото момче го задърпа към банята. Изобщо не му даде време да си вземе дрехите, които да облече след това. Трябваше да побърза.

***

Бекхьон пристъпи бавно през голямата врата. Бе някак нервен и се надяваше просто никой да не го забележи, когато влиза.

Но стана точно обратното.

Всички очи бяха на него. Всеки един шум бе потулен и единственото значение за всички бе Бекхьон.

Partner || chanbaekWhere stories live. Discover now