Историята най-накрая доживя своят край.
Искам да благодаря изключително много на хората, които ме подкрепяха, дори и да се брояха на пръсти. Искам да благодаря на тези, които след всяка глава ми пишеха и ми казваха колко много им харесва. Искам да благодаря също и за всички гледания, вотове и коментари, които ме окуражаваха да продължа да работя върху този проект.
Това е първата ми история, която завършвам и не съм изтрила все още. Първата история, която стигна до толкова много гледания и първата история, която всъщност се хареса на другите.
От много време имам желанието да пиша. Понякога изливам собствените си чувства между редовете, понякога описвам собствения си характер.
Тази история ме направи изключително щастлива, защото беше първата на която се наслаждавах. Харесваше ми идеята, в главата си имах изключително много идеи по нея, но не всички съм включила.
Понякога съм се обнадеждавала, че развалям историята, че пиша глави пълни с глупости. До последно си мислех, че не съм я доразвила както трябва, че е станала скучна и т.н.
Но винаги ще се гордея с този мой проект и упоритостта, която съм вложила в него.
Надявам се да не съм ви разочаровала и да продължа да пиша неща, които ще ви харесат.
Този проект беше моето начало, но не и край.
Обичам ви! Всеки до един! Благодаря ви💖
YOU ARE READING
Partner || chanbaek
Fanfiction20 годишният Бекхьон никога не си бе представял, че неговият първи проект като актьор ще е с мъж, и то с доста привлекателен такъв. Started: 31.03.2019 Ended: 30.05.2019