Чаньол се прибра в големият си апартамент и веднага се тръшна на дивана, прекалено изморен да прави каквото и да било. Той взе телефона си и започна да рови из интернет, разглеждайки коментарите под постовете си и някои нови клюки ако са излезнали.
Да, той познаваше Чен, много добре ако можеше да бъде специфичен, но как му се искаше да не помни.
Те двамата бяха в едно средно училище преди, бяха много добри приятели по-точно. Но нещата много сериозно се объркаха, когато Чен си намери гадже, а гаджето му беше момчето, което Чаньол харесваше.
Беше наистина тежък период за по-високият, когато виждаше всеки ден двойката щастлива повече от всякога. Но един ден нещата просто се случиха и той преспа с човекът, който най-добрият му приятел обичаше, но той не можеше да се спре. И най-лошото беше, че той не съжаляваше после. Не съжаляваше, че бе разбил сърцето на приятелят си, не съжаляваше, че бе развалил една прекрасна, и дълготрайна връзка. От тогава Чен намрази Чаньол с цялото си сърце, искайки някой ден да си го върне, но с времето Чен се измори от всичкото това нещо, и той запази само омразата в сърцето си, без никакви отмъщения.
Той искаше да стане актьор, още откакто Чаньол беше малък и снимаше някакви малки проекти, Чен искаше да е като него. Затова и най-накрая реализира мечтата си. Стана актьора, който искаше да бъде, но имаше една голяма пречка - Бекхьон.
Бекхьон и Чен дойдоха по същото време в компанията, а Бекхьон вече бе станал любимият новак на шефа, което не се хареса на Чен изобщо. Той искаше да го победи, да бъде на върха, искаше го толкова много, че би направил всичко. Може би всичката тази омраза в сърцето му бе все още от случая с него и Чаньол, може би той все още не го бе преживял, но откакто се случи всичко онова, той не беше същият, и това караше Чаньол сериозно да се замисли.
Дали не можеше да му помогне? Дали щеше да промени нещо с извинение? Не мислише така. Веднъж разбито сърце, не може да се поправи с едно извинение.
Чаньол се изправи от дивана и се запъти към стаята си, имайки планове да си вземе душ и да се пъхне в леглото си, но преди това трябваше непременно да звънне на най-добрият си приятел.
Той съблече всички необходими дрехи и се насочи към банята, смятайки, че душа ще го поотпусне и това ще му помогне да заспи.
YOU ARE READING
Partner || chanbaek
Fanfiction20 годишният Бекхьон никога не си бе представял, че неговият първи проект като актьор ще е с мъж, и то с доста привлекателен такъв. Started: 31.03.2019 Ended: 30.05.2019