Бекхьон ококори очи и затвори веднага телефона. Бе забравил да каже на Чаньол, че се е преместил.
"Сехун" продума той, като бавно обърна глава към приятеля си.
Момчето само кимна в замяна, не знаейки за какво става въпрос.
"Забравих да кажа на Чаньол, че се преместих и сега е до стария ми апартамент" изрече го той бавно, все едно обмисляше вариантите с които да се измъкне жив от ситуацията. "А новият му собственик е момче, горе долу колкото мен"
За момент високото момче не мога да произведе информацията, която му бе казана, но малко след това кимна в отговор и продължи да си яде храната. Не бе кой знае какъв голям проблем, че да се притеснява.
Телефона на Бекхьон отново звънна, и сякаш мелодията се чу като тътен из стаята.
С плавни движения той взе телефона и вдигна преди да го сложи на ухото си. Ако имаше някакви крясъци за да може да предотврати оглушаването си.
"Бекхьон къде си?" гласът му този път бе по-спокоен и мек, но се усещаше объркаността в него.
"Аз.." започна момчето, но веднага след това се спря за да измисли по-добро обяснение.
Той изпуфка и разтри слепоочието си. Явно мъжката вечер щеше да бъде развалена.
"Ще ти пратя един адрес. Ела и ще ти обясня всичко" каза той за последно преди връзката да прекъсне. Да не би да му бе ядосан?
Сехун отлепи поглед от вече празната си купа и се облегна назад. Започна да тупа коремчето си и да издава звуци на удовоствие.
"Значи сега гаджето ти ще дойде и ще ни развали вечерта, така ли?" успя да процени той измежду въздишките, които правеше.
Бекхьон остави телефона на масата след като изпрати адреса и се загледа в приятеля си.
Бе странно да чуе такова нещо. Той и Чаньол гаджета? Това беше станно изказване, доста.
"Не го казвай така" прошепна той и наведе глава. Да, определено беше странно да го чуе.
***
"Бекхьон ела да видиш нещо" изкрещя се Сехун от хола.
Навън вече бе започнало да се смрачава и сега очакваха Чаньол да се появи.
Момчето изприпка от кухнята и се настани на дивана.
Високото момче му подаде телефона си и му кимна в знак да погледне.
CZYTASZ
Partner || chanbaek
Fanfiction20 годишният Бекхьон никога не си бе представял, че неговият първи проект като актьор ще е с мъж, и то с доста привлекателен такъв. Started: 31.03.2019 Ended: 30.05.2019