Бекхьон току що се бе прибрал. Чувстваше се леко изморен, въпреки, че не бе вървял кой знае колко. Вината в гърдите му можеше все още да се усети. Дали не бе направил нещо фатално? Дали не бе объркал нещо с неговата голяма клюкарска уста?
Той въздиша и се хвърли върху леглото си, искайки малко да поспи за да забрави за всичко от днес. Не се бе случило кой знае какво, но Бекхьон не бе свикнал на такъв вид 'интересни преживявания', и затова му се струваше много.. странно и непознато. Наречи го както искаш, но живота му преди бе една скучна едностранна история.
Изведнъж на вратата се позвъня, уведомявайки Бекхьон, че има посетител.
Той се изправи, вдигайки леко вежда - объркано. Кой ли можеше да е?
Момчето се запъти към вратата, отваряйки я изключително бързо. За момент си бе помислил, че това бе Сехун.
Но надяванията и мислите му се оказаха изключително грешни, виждайки тези, за които изобщо не бе мислил, че ще се появят.
"Здравей, синко" от външната страна на вратата, каза мъж на средна възраст (и повече), усмихвайки се леко.
Бекхьон бе в истински шок. Той гледаше към тях с леко отворена уста, и наистина разширени очи.
Чувстваше нещо в гърдите си, което не бе чувствал от известно време (откакто се премести да живее сам в Соул)
Страх
"Няма ли да ни пуснеш вътре?" обади се жената, хващайки ръката на Бекхьон за момент.
Той сякаш се опомни и бързо издърпа ръката си и пристъпи сковано назад, правейки път за тях да влезнат.
Какво ли търсиха те тук? Защо усложняваха всичко за Бекхьон в момента.. и без това си имаше други неща на главата.
В следващия момент телефона му извибрира, уведомявайки го, че има известие. Той затвори вратата и го извади за да погледне кой му бе писал в този момент.
official_pcy: Какво ще кажеш днес вечерта да излезнем?
Чаньол? Какво искаше Чаньол сега?
Попита се наум момчето и започна да пише отговора си бързо, защото ако накараше родителите му да чакат дълго, щяха да направят ужасно голяма суматоха.
baekhyunee: Не съм в настроение за излизане днес.
Той написа отговора си и заключи бързо телефона си. В момента не му се занимаваше с Чаньол и с неговите извинения защо го е игнорирал.
YOU ARE READING
Partner || chanbaek
Fanfiction20 годишният Бекхьон никога не си бе представял, че неговият първи проект като актьор ще е с мъж, и то с доста привлекателен такъв. Started: 31.03.2019 Ended: 30.05.2019