||Epilogue||

254 31 9
                                    

7 месеца по-късно

"Чаньол, погледни това" изписука се Бекхьон, докато обикаляше нервно из големия хол с телефон в ръка.

Чувайки това, Чаньол се появи тичешком, искайки да разбере каква бе цялата суматоха.

Малкото момче му подаде телефона и той се зачете:

(Breaking News)
Бьон Бекхьон и Пак Чаньол са официално заедно, сочат източници. Били са заедно през последните 7 месеца, което обяснява сплотеността им. Предстои да научите повече по тази тема.

Чаньол се засмя и подаде телефона обратно.

"Какво се притесняваш толкова?" усмихна му се той и го хвана нежно за ръката.

Бекхьон бе повече от нацупен. Така бе сбръчкал вежди, че хората могат да си помислят, че има някакви тикове.

"Как какво, Чаньол? Не съм готов за това още. Ами ако хората ни намразят? Знаеш ли какво ще стане ако хората започнат да говорят лошо за нас." гласът му бе малко по-висок от очакваното.

Високото момче смътна усмивката от лицето си и пусна ръката му. Загледа се в него и намръщеното му изражение.

"Крайно време беше хората да разберат за това." процеди той като уви ръцете си около кръста на момчето, придърпвайки го към себе си. "А и нали аз съм с теб, какво те интересува дали другите ще те мразят или не?" прошепна той близо до бузата му и я целуна бавно.

Бекхьон изглежда се успокои малко от нежните ласки, които Чаньол никога не пропускаше да му даде.

Издиша дълбоко и се отпусна в обятията му.

"А и виж, сериала добива изключително голяма популярност. Ако не се лъжа даже пробиваше в топ листата." продължи да го успокоява той, като поставяше леки целувки по главата му. "Ти си купи нов апартамент, по-хубав и по-уютен и е близо до моя. Когато искам мога да идвам, даже и да преспивам" шептеше той. Гласът му бе изключително дълбок, когато шептеше.

Бекхьон затвори очи и го прегърна през кръста. Толкова силно го стисна, че замалко сладкия момент да бъде прекъснат от охкащият Чаньол.

Partner || chanbaekWhere stories live. Discover now