Сехун рязко се изправи от дивана и ахна дълбоко няколко пъти. Постави ръка на устата си, не можейки да повярва на това, което приятелят му му бе казал.
"Целунал си се с Чаньол?" проговори той през ръката си. Бекхьон го погледна и вдигна двата си пръста. "И то два пъти?" Сехун продължи да ахка, а малкото момче само кимаше.
Изглеждаше все едно за него не е голяма работа и, че в момента сърцето му не биеше като полудяло заради тази ценна информация, която бе споделил с приятеля си.
Високото момче все още не можеше да повярва. Очите му бяха все така разширени, а тялото му трепереше от шок и вълнение. Даже и от време на време леко подскачаше.
"Приятелят ми, който бе категоричен в привличането си към жени.. е целунал мъж?" изкрещя се Сехун.
По-бързо и от вятъра се настани отново на дивана и с поглед подкани приятелят си да му разкаже всичко.
Бекхьон стоеше и не знаеше дали трябва да му каже, дали трябва да се издаде така. Чувстваше срам.
Бузите му бяха леко зачервени докато той отново кимна и прочисти гърлото си. Сехун му бе най-добър приятел, и ако не каже на него тогава на кой?
"През първия ден много ме ядоса. Беше идиот, но изведнъж виждането му към мен се оправи и той започна да си говори с мен като нормален човек." пое си дълбоко дъх. Усети ръката на Сехун, която леко се настани на коляното му. "Станахме добри приятели. Даже два пъти се бях разкрил пред него, а ти знаеш колко трудно е това за теб - дори и да си ти" очите му засияха от нова доза сълзи, които даже не знаеше защо бяха там.
Сехун само кимаше и се усмихваше леко на разказа на приятелят си, като чувстваше щастието да го залива отвътре. Радваше се, че Бекхьон най-накрая бе намери някой, въпреки, че очевидно нямаше да мине като по вода.
"Онази нощ на събирането се запознах с едно момиче и Чаньол ни видя. Много се ядоса и ме изведе от голяма зала.."
Спря се за момент и прочисти гърлото си отново. Бе го срам да изрече тези думи и затова обикаляше апартамента си с поглед.
"..и ме целуна" прошепна след кратка пауза и наведе глава надолу. Не искаше да показва колко уязвим го правеше дори и мисълта за първата им целувка. Не искаше дс показва влиянието ѝ върху него.
YOU ARE READING
Partner || chanbaek
Fanfiction20 годишният Бекхьон никога не си бе представял, че неговият първи проект като актьор ще е с мъж, и то с доста привлекателен такъв. Started: 31.03.2019 Ended: 30.05.2019