• Rozdział 5 •

218 14 10
                                    

Stalowa Łapa

Stałem na polanie, podobnej do tej, gdzie były Cztery Drzewa - tylko, że tam drzew nie było. Wiedziałem, że to sen.

Podszedł do mnie ciemnobrązowy kocur o długich pazurach i bursztynowych oczach. Był pręgowany i umięśniony.

— k-kim jesteś? — miauknąłem do niego.

— jestem Tygrysi Pazur, były zastępca twojego ojca. Byłem nim, gdy istniał jeszcze Klan Pioruna. — miauknął pręgowany.

— i co tu robisz? — zapytałem.

otwórz oczy. Przeżyłeś. Cudem przeżyłeś wypadek. Potrącił cię Potwór. — miauknął kocur, po chwili znikając...

Zacząłem otwierać oczy. Najpierw lewe, potem prawe...po chwili widziałem już wszystko. Byłem w jaskini. 𝘛𝘺𝘭𝘬𝘰 𝘨𝘥𝘻𝘪𝘦?, pomyślałem, wstając. Zobaczyłem białą kotkę.

— obudziłeś się! To wspaniale! Jak masz na imię? Ja jestem Śnieg, Który Pada z Chmur, w skrócie Śnieg. — miauknęła kotka.

Przedstawiłem się i powiedziałem trochę o sobie. Poznałem jeszcze inne koty - kocura o imieniu Ogień, Który Płonie, kotkę o imieniu Iskra, Z Której Powstanie Żar - podobnie jak Śnieg Strażników Jaskini, oraz Wiewiórkę Zbierającą Orzechy, Kruka, Który Ma Dużo Piór - łowców, a także Kamienia Leżącego Na Skale - przyszłego Strażnika Jaskini, szkolonego przez Iskrę.

Nagle zza drzew wyłonił się chudy kocur o długim czarnym futrze, oraz lśniących, bursztynowych oczach.

— Śnieg mówiła, że znalazła tego kota. Śniegu opowiedz nam, jak do tego doszło. — miauknął czarny kot.

Sam byłem tego ciekawy.

— zgubiłam się i zamiast w stronę jaskini poszłam w stronę lasu. Wtedy zobaczyłam tego kota, leżał nieprzytomny tuż obok Drogi Grzmotu...— kotka po chwili skończyła opowieść.

Kocur podszedł do mnie.

— jak ci na imię? — zapytał.

Odpowiedziałem mu krótko.

— Stalowa Łapa. Jestem z Klanu Pioruna

Kocur zamruczał. Byłem ciekawy jego odpowiedzi.

— nazywam się Janowiec Ze Strzelistych Gór i jestem uzdrowicielem Plemienia Płynącej Wody — miauknął.

[270 słów]

Chyba nikt się tego nie spodziewał.

[z notką 282 słowa]

Wojownicy:Nowy Klan.Tom 2 - Wyprawa Stalowej Łapy ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz