Epilog

181 15 6
                                    

Ognista Gwiazda

— Ja, Ognista Gwiazda, przywódca Klanu Pioruna wzywam Klan Gwiazdy do spojrzenia na tych trzech uczniów. Trenowali ciężko, by zrozumieć wasz szlachetny kodeks, więc polecam wam ich jako wojowników. Stalowa Łapo, Lwia Łapo, Świetlikowa Łapo, czy obiecujecie przestrzegać Kodeksu Wojownika i bronić Klanu nawet za cenę własnego życia? — zapytałem moich synów.

Dwa Księżyce temu Stalowa Łapa wrócił. Jego partnerka, Roziskrzony Żar urodziła czwórkę kociaków. Lawendę, Chmurkę, Cienia i Lamparta. Lisia Kita urodziła kotkę o imieniu Lśniąca.

— obiecuję. — powiedzieli w tej samej chwili.

— w takim razie nadam wam imiona wojowników.

Stalowa Łapa

Tak długo czekałem na ten moment.

— nadam wam imiona wojowników.

Zacząłem się zastanawiać, jakie dostanę imię. Może Stalowe Serce?

— Stalowa Łapo, twoje nowe imię to Stalowy Liść. Klan Gwiazdy ceni twoją wytrwałość i odwagę, a my witamy cię jako wojownika Klanu Chmur. — po tych słowach przywódca położył głowę na moim ramieniu.

Lwia Łapa

Stalowa Łapa... Stalowy Liść jest już wojownikiem. Teraz czas na mnie.

— Lwia Łapo, od teraz będziesz znany jako Lwie Futro. Klan Gwiazdy ceni twoją lojalność i męstwo. Witamy cię jako wojownika Klanu Pioruna. — zamruczał mój ojciec. Położył głowę na moim ramieniu.

Świetlikowa Łapa

— Świetlikowa Łapo, od tej chwili będziesz nazywany... — tu mój ojciec i przywódca urwał.

Czyżby nie wymyślił jeszcze mojego nowego imienia?

—...Świetlikowy Pysk. Klan Gwiazdy ceni twoją siłę i dobroć, od teraz jesteś wojownikiem Klanu Chmur. Wy będziecie czuwali, podczas gdy Klan będzie spał. Koniec zebrania. — wymruczał Ognista Gwiazda.

☾K☽☾o☽☾n☽☾i☽☾e☽☾c☽

PODZIĘKOWANIA

dziękuję wszystkim, którzy czytali tą książkę.

Dziękuję --_Wojowniczka_-- za wymyślenie wokowniczego imienia Świetlikowej Łapy.

Wojownicy:Nowy Klan.Tom 2 - Wyprawa Stalowej Łapy ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz