•Rozdział 18•

169 14 3
                                    

Świetlikowa Łapa

Zastępca przywódcy zaczął organizować patrole i grupy łowieckie. Byłem zaciekawiony, czy mnie na któryś wybierze, tak jak Lwia Łapa.

— na patrol nocny pójdę ja, Liliowy Pazur i Jęczmienny Ogon. Krucze Oko, Szczerbaty Zębie, wybierzcie po dwa koty i pójdźcie zapolować. — zastępca z moją matką i byłym samotnikiem wyszli z obozu.

•••••

Stalowa Łapa

Nadal nie mogę się pogodzić z tym, że mam jedynie siedem i pół Księżyca, a zostnę ojcem. To moja wina. Może gdybyśmy się wtedy nie bawili w jaskini...no ale cóż, stało się, czasu nie cofnę. Iskra, Z Której Powstanie Żar ma z każdym dniem coraz większy brzuch.

— pomyślmy nad imionami. — miauknęłem do niej.

Była już noc, jednak spał tylko Janowiec.

— dobrze. Jeśli to będzie kocurek, nazwę go Cierń lub Brzózek. — wymruczała.

— dlaczego? — zapytałem. — mi podoba się imię Lampart.

— po moich rodzicach. Cierń Wbity W Skórę to był mój ojciec, a matka nosiła imię Brzoza Pokryta Mchem. — wyjaśniła kotka.  — dla kotki ma dużo więcej imion. Róża, Płatka, Listka, Górka, Dąbka, Deszczusia, Burza lub Piorunka. A ty? — dodała po chwili milczenia.

Po krótkim zostanowieniu odpowiedziałem:

— Lawendka. Tylko Lawendka lub Lampart. Czyli już mamy proponowane imiona, za jakiś czas znowu się zastanowimy. — wymruczałem. Polizałem grzbiet kotki.

Ta odpowiedziała również mruczeniem.

— śpij, kochana. Ja idę porozmawiać ze Śniegiem. To moja zastępczyni. — miauknąłem.

Cały czas kłamałem. Udawałem, że ją kocham. Ale nie mogłem jej tego powiedzieć. Pewnie gdybym ją odrzucił, kiedy wyznała mi miłość, wszystko potoczyłoby się zupełnie inaczej.

Świetlikowa Łapa

Krucze Oko wybrał Białą Stopę oraz Małe Piórko. Poszli do Słonecznych Skał.

— ze mną pójdą Czarna Stopa i Świetlikowa Łapa. — wymruczał mój mentor. Nie zdziwiło mnie, że to mnie wybrał. Poszedłem więc na patrol.

[275 słów]

Długa ta lista imion, co nie?

Zresztą sama nie wiem, jak nazwać kociaki. Ale imię dla jednego już mam. To jest Lampart.

[301 słów]

Wojownicy:Nowy Klan.Tom 2 - Wyprawa Stalowej Łapy ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz