Zapípal telefon....
Bianco Nero: Ahoj Levi
Levi: Už jsem si říkal, že budu mít od tebe pokoj!
Bianco Nero: Ale no tak, Levi, já stejně vím, že jsi na moje zprávy čekal. Co tvoje trápení? Už se mi konečně svěříš?
Levi: Měl jsi někdy opakované noční můry, které tě přepadly i přes den? Ve bdělém stavu?
Bianco Nero: Tak to si nepamatuju.
Levi: Tak vidíš, ty mi nijak nepomůžeš!
Bianco Nero: To, že se mi to nikdy nestalo, ještě neznamená, že ti nemůžu nějak pomoct.
Levi: Nemůžeš, zapomeň na to!
Bianco Nero: Řekni mi o nich víc.
Chvíli jsem nad tím přemýšlel. Proč se mu nesvěřit? Tvrdil, že s Hanji nemluví a slíbil, že to zůstane jen mezi námi. Potřebuju to už někomu říct, nebo se z těch pocitů zblázním.
Levi: Stále stejný sen – les, strom, krev a nějaká postava celá od krve. Každá další vize je víc a víc ostřejší, ukazuje mnohem víc detailů. Stále ale nevím, jestli ta osoba je kluk nebo holka, vždy je v mlze...
Bianco Nero: A mluví s tebou?
Levi: Kdysi volala mé jméno, ale včera poprvé... ty výčitky...
Bianco Nero: Co říkala?
Levi: Že je všechno moje chyba!
Bianco Nero: Přemýšlel jsi o tom? Jakou chybu jsi udělal?
Levi: Nejsem si vědomý žádné chyby, kterou bych způsobil, určitě ne tak fatální...
Donutil mě zapřemýšlet.... Tolik operací v poslední době, ano, bylo hodně práce, ale jsme s Erwinem špičky mezi chirurgy a nepamatuji si snad, že bychom kdy něco zkazili. Už celé roky mi nikdo na stole neumřel, že by mě eventuálně chodil strašit. Ježíši – Levi, jsi racionální člověk, duchové nejsou a rozhodně by tě nikdy nepřišli strašit.
Bianco Nero: Zkus zapátrat v podvědomí!!!
Levi: Nic tam není. A už to neřeš! Řekl jsem ti o tom, tak už s tím nepruď!
Bianco Nero: Dobře, ale slib mi, že pokud se to bude zase opakovat, řekneš mi o tom.
Levi: Jo, a teď už chci jít spát, dobrou...
ČTEŠ
Bíločerná noc ✔️
FanfictionLevi se zotavuje po úrazu hlavy a začne trpět nočními můrami. S jeho přirozeným workoholismem se neskutečně nudí, když v tom mu začne psát neznámá entita jménem Bianco Nero. !Angst příběh! Upozornění: Nečekejte žádné zázraky, nikdy jsem příběh tohot...