Hoşgeldiniz demek isterdim ama dün ve bugün cidden çok kötüydüm.
Dün gece internetten haberleri okumak gibi bir dürtüyle haberleri okumaya başladım.
İlk karşıma çıkan haber neydi biliyor musunuz?
5 yaşındaki bir kıza iki kişinin tecavüz ettiği ile ilgili bir haber..
O haberi okuduktan sonra kendimi çok kötü hissettim. Dayanamadım ve ağladım. Uyumak için yatağa girdiğimde sanki uyumak bana harammış gibi hissettim.
Uyuyamadım bir süre. Düşündüm. Ülkemizde böyle çok olay oluyor.
Neden peki?
Bir türlü akıl erdiremiyorum.
Masum,tek derdi annesinin ona oyun oynaması için biraz daha zaman vermesini isteyen,Dünya'yı tanımak isteyen ama tanıdığında eminim ki nefret edecek bir çocuğa bunu nasıl yaparlar?
Çocuklar geleceğimiz diyenler gelecek nesili nasıl güvenli bir şekilde yetiştirmeyi düşünüyorlar?
Bu olayların çok olduğu bir ülkede,ebeveynlere çocuklarınıza çığlık atmayı öğretin, kadına gece yarısı dışarıya çıkamaz,açık giyinemez diyen bir toplum içerisinde insanlar nasıl çocuklarının beyinlerinin yıkanmasını önleyerek büyütmeyi düşünüyorlar?
Çok komik değil mi?
Kadın bir bakan "Çocuklarınıza çığlık atmayı öğretin." Diyor.Bu kadının çocukları yok mu ki acaba?!
Çocuklar bizim çiçeklerimiz.
Ve biz onları teker teker koparıp yere atan insanları bir türlü engelleyemiyoruz.
Soluyorlar teker teker gözlerimizin önünde.
Bir kır bahçesini daha kurak bir topraktan farkı kalmayacak hale getirenler kendinden utansın.
Anlayamıyorum.
Kim ne ister ki bu güzelim çiçeklerden.
Onlar daha yeni açtılar,
Kökleri ile toprağı sıkıca sarmaladılar.
Ama bir avuç iğrenç insan bu yeni açmış güzel çiçeklerimizi yok etti.
Kesip biçtiler.
Yıkıp yağmaladılar.
Darmaduman oldu her şey.
Darmaduman oldu hayaller,
Darmaduman oldu gelecek...253 kelime.
Bir daha bu tür haberlerle karşılaşmamak dileğiyle:
Görüşürüz Kamer yüzlü güzel insanlar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kır Çiçekleri
De TodoHepiniz çiçeksiniz. Bir dağ da çiçek açsanız da çiçeksiniz. Bir tarla da çiçek açsanız da çiçeksiniz. Çiçekgiller ve Bitkigiller gibi, İsminiz olmasa bile çiçeksiniz. Erken veya geç çiçek açsanız da çiçeksiniz. Gündüz veya gece boyunca çiçek açsanız...