Hoşgeldiniz Kamer yüzlü güzel insanlar...
《°•○°•○°•○☆○•°○•°○•°》
Yapma
Bunu kendine,ruhuna
Bana,bize yapma.
Biz pes etmemeliyiz.
Sen pes edersen.
O pes ederse.
Hepimiz pes etmiş olmaz mıyız o zaman?Biliyorum.
Seni duymalarını istiyorsun.
Çığlıkları duysunlar..
Anlasınlar seni..Yaşadığı hayatın bir kabus olduğunu bilsinler,
Seni uyandırmaya çalışsınlar istiyorsun.Biliyorum işte.
Nasıl olduğunu sorma bana.
Ama bildiğimi,bir kişi bile olsa seni duyan bir,seni duymak isteyen bir kişinin olduğunu bil.Ve bu umuda tutun.
Olur mu?
"Eğer bir kişi duymak istiyorsa beni,başkalarıda vardır." De kendine.Şimdi olmasa bile,
Yarın olmasa bile,
O kişiler mutlaka çıkacak karşına. Buna emin ol.Zamanı geldiğinde her şey oluruna varır.
Bunu okumak bile şuan sana umut veriyor değil mi?
İşte sen bu gerçeğe tutun ve umut etmeye devam et.Pes etme.
Her şey mutlaka oluruna varır..
Üzse de,
Mutlu da etse,
Her şeyin bir oluru vardır..Hadi gel,
Umut edelim...
Hayal edelim...
Bunu hakettik çünkü.340 kelime.
Bu hayatta her insan ayrı şekilde sınanır.
Farklı kişiler ve farklı olaylar üzerinden sınanırlar.İnsanlar duygularını dışa vursun ya da vurmasın fark etmeksizin her insanın bir kalbi olduğu ve onlarında canının yanabileceğini unutmayın lütfen.
Herkes bir değildir elbette.
Ama herkesin mutlaka canı yanar.
Fiziksel bir acıdan bahsetmiyorum.
Ruhsal acılardan bahsediyorum.O taşıdığınız ruhlar o kadar asil ki..o kadar acıya katlanan o ruhlar biraz rahatlamak istiyor. Ama bu size pes etmek gibi görünmesin. Bu sadece bir dinlenme.
Uzun yollara çıktığınızda yorulduğunuz için yola devam etmez misiniz yoksa bir dinlenme tesisinde dinlenmeyi mi tercih edersiniz? Elbette dinlenmeyi.. bu da bunun gibi bir şey işte. Bu asla bir pes etme olmasın. Bu bir dinlenme zamanı.
Hem efsaneler yorulmaz diye bir kural yoktur ki. Bizler de yorulacağız ve dinlemek isteyeceğiz. Ama asla. Asla pes etmeyin. Bu bir pişmanlık olur sonra.. dinlenmek varken neden pes etmeyi seçesiniz?
Herkesin bu hayatta hataları olacak.
Herkes elbette birilerini kıracak.
Herkes elbette kendini üzecek.
Herkes elbette başkalarını üzecek.
Fark etseniz de etmeseniz de hepse olacak.
Üzüleceksiniz.
Uzeceksiniz.
Kırılacaksınız.
Kıracaksınız.
Hata yapacaksınız.
Hata yapacaklar.
Hepimiz insanız.
Ve hepimiz bunları yaşayacağız..Kendinizi sevemeyi unutmayın Efsaneler'im.
Diğer bölümlerde görüşmek üzere..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kır Çiçekleri
De TodoHepiniz çiçeksiniz. Bir dağ da çiçek açsanız da çiçeksiniz. Bir tarla da çiçek açsanız da çiçeksiniz. Çiçekgiller ve Bitkigiller gibi, İsminiz olmasa bile çiçeksiniz. Erken veya geç çiçek açsanız da çiçeksiniz. Gündüz veya gece boyunca çiçek açsanız...