Hoşgeldiniz Kamer yüzlü güzel insanlar...
《°•○°•○°•○☆○•°○•°○•°》
merhaba. kaçacak bir yer bulamadım buradan başka. gidemedim, sığamadım hiç bir yere ve en sonunda buraya geldim. sorgusuz sualsiz kabul edileceğim tek yere, günlüğüme geldim.
acaba konuşabiliyor olsan sende iter miydin beni?unutuldum. ve bunu çok kolay yüzüme vurdular. neden böyleyim ve neden bu kadar yabancıyım kendime bilmiyorum. düzelmemin bir yolu var mıdır bilmiyorum. bir gün herkes gidecek benden. o ana şahit olmak istemiyorum. ancak yaptığım şeyler onları iterken benden nasıl olacak da şahitlik etmeyeceğim ki.
korkularım var ve ben onlarla yüzleşmekten dahi korkan bir kişiyim.
kötü birisiyim ancak bazıları bana bunun doğru olmadığını söylüyor. onları kandırmış gibi hissediyorum.
bazen yalan söylüyorum ve bu acıtıyor.
görüyorum ve nefret ediyorum,onlardan.
kinli olmadığımı söylüyorum ama korkuyorum,ya kin dolu ise içim?
bana masum olduğumu söylüyor,ismin bu diyor ama alayla gülmekten başka hiç şey gelmiyor elimden. çünkü konuşmak güç.
ağlıyorum. ağlatanlar farkında değil çoğu zaman.
kızıyorum ama onların bundan haberi yok.
bazen gülmek ağlamaktan zor geliyor.
hissetmek hissetmemekten daha fazla acı veriyor ellerime.
rüzgara karışmak ve kaçmak istiyorum ama doğa dahi kaçmama izin vermiyor.
umutlarımla yaşıyorum ama onların gerçekliğinden dahi şüphe duyuyorum.
zamanı takip etmeyi pusulam şaştığından beri bıraktım.
ve ben bunca zaman güneşin altında güneş yüzünden değil, acılarım yüzünden yandım.
203 kelime.
Merhaba. Veda etmesi çok zor. Ama veda vaktimiz geldi Kır Çiçeklerim. Elbette ki ayrılmayacağız merak etmeyin. Ancak buradaki görüşmelerimiz çok az olacak artık. Belki yılda bir kere de olsa burada buluşuruz yine.
Ama merak etmeyin Kırıklarının İzlerini taşıyan Kır Çİçeklerim ayrılmayacağız.Kırıkların İzi'ne sizi davet ediyorum. Umarım gelir ve kapımı çalarsınız.
Bu yazıda benden bir kaç parça var.
Neyse vedaları uzatmanın bir anlamı yok.
Görüşürüz.
UYARI!!!
Kendinizi sevmeyi unutmayın lütfen.277 kelime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kır Çiçekleri
De TodoHepiniz çiçeksiniz. Bir dağ da çiçek açsanız da çiçeksiniz. Bir tarla da çiçek açsanız da çiçeksiniz. Çiçekgiller ve Bitkigiller gibi, İsminiz olmasa bile çiçeksiniz. Erken veya geç çiçek açsanız da çiçeksiniz. Gündüz veya gece boyunca çiçek açsanız...