Část 8

2.9K 177 21
                                    

„Kde se sakra flákáš, mladá dámo!"

„Cass? Co se děje?" dezorientovaně jsem se na ní podívala a zavřela za sebou dveře od našeho pokoje.

„Za hodinu začíná Vánoční ples a ty si sem jen tak přijdeš, vysmátá jak na houbičkách, a ptáš se, co se děje?" zeptá se mě blondýna s ručníkem na hlavě.

„Eh, jo?" Cass mě popadla za ruku a prosmýkla se kolem Chloe, která si právě dělala nehty. Cassina malá pěst párkrát dopadla na dveře koupelny. Lily s mokrými vlasy vylezla se slovy: „Cass, hlavně se nezblázni, všechno stihneme. Můžeme si pomoct kouzly."

Cass si něco zamumlala pod nosem a strčila mě do koupelny.  

„Ať seš za deset minut hotová, jinak si mě nepřej," pohrozila mi prstem a zavřela mi před nosem.

Po dvaceti minutách jsem vylezla čisťounká se suchými vlasy a s úsměvem na tváři. Díky horké vodě jsem úplně zapomněla na běsnící Cass a její podmínku o deseti minutách. Ta zrovna dodělávala Lily oční linky a Chloe jí mezitím natáčela červené kudrliny. „Obleč si ty šaty a sedni na postel," vydala ze sebe blondýna už normálním hlasem.

„Rozkaz, kapitáne!" řekla jsem a ze srandy zasalutovala. Pohled, který na mě Cass vrhla, nebyl zrovna plný lásky, a tak jsem se tedy radši rychle nasoukala do šatů.

Na naše zkoušení šatů si jistě vzpomínáte. K rudým šatům jsem si vybrala černé lodičky na podpatku, tak doufám, že mi neupadnou nohy.

Cass na sobě měla dlouhé modré šaty s ozdobným vrškem a s drdolem na hlavě. Naposledy doupravila Lily líčení a obrátila se ke mně. „Soph, vyměň se s Lily, ať se může převlíct. Lily, ty máš šaty v koupelně, myslím," řekla Cass. Poslušně jsem si sedla. Jen co Lily zmizela v koupelně, přilétl mi pohlavek. „Au," zahuhlala jsem, „to docela bolelo." Zle jsem se na ní podívala.

„Sakra, proč jsi přišla tak pozdě? Copak ti to James neřekl?" zeptala se mě. Můj zmatený pohled jí asi stačil.  

Chloe se mezitím nasoukala do fialkových šatů bez ramínek. „Jdu zdržet Lily, vysvětli jí to." a zmizela v koupelně.

„Zavři oči," rozkázala Cass a začala mi na víčko patlat oční stín. „Je tu něco, o čem bych měla vědet?" zeptala jsem se jí polohlasem. „Sakra James ti to měl říct!" postěžovala si. „No očividně mi nic neřekl," ušklíbla jsem se. „Nech toho, zničíš si make-up."

V duchu jsem protočila oči.

„Jelikož James po sedmi letech konečně dostal Lils, vymysleli jsme pro ní překvapení," začala mi vysvětlovat. „Dala jsem si dokonce práci, aby se nedozvěděla pravej čas začátku toho plesu a ty pak přijdeš pozdě," vytkla mi.

„Ale já o tom nic nevím!" bránila jsem se potichu, aby nás do koupelny nebylo slyšet. 

„Kdy to teda začíná?" zeptala jsem se jí, když se soustředila na můj obličej. „Oficiálně? Asi za pět minut. Pro nás? Za dvacet."

„Proč jdeme pozdě?" zeptala jsem se.

„Skoro všichni mladší studenti tu už nejsou a všichni nad pátým ročníkem a výš už jsou budou pryč ve Velké síni. Máme pro sebe celou společenku. James se jí chce oficiálně zeptat, jestli se stane jeho přítelkyní."

Mlčela jsem. James a Lily Potterovi. To zní dobře. Z mých myšlenek na ně mě vytrhla Cass. „Proč ti to sakra James neřekl? Byla si s ním, ne?"

„Jo byla, jen jsme se k tomu asi nedostali," řekla jsem. Dveře od koupelny se otevřely a pravděpodobně z nich vyšly holky.

„Tak?" zeptala se Lily. „Wau, sluší ti to. I Chloe," řekla jsem. „Soph, máš zavřený oči," pronesla Lily. „Já, vím, ale věřím, že vám to sluší." Ukázala jsme zvednutý palec nahoru.

Sophie? Siriusi?Kde žijí příběhy. Začni objevovat