Část 21

2.7K 134 7
                                    

„Nemůžu tomu uvěřit," ozve se od Lisy, kamarádky Alice. Celý sedmý ročník Nebelvíru sedí v kruhu ve společenské místnosti.

Všichni jsme úspěšně absolvovali všechny ročníky Školy čar a kouzel v Bradavicích. Dokonce i Peter - tuhle poznámku Sirius ze srandy opakoval celou dobu, od konce závěrečné zkoušky OVCE.

Dnešek je náš poslední den v našem druhém domově. Zítra pojedeme vlakem zpátky do Londýna. Mladší ročníky se sem znovu vrátí, ale my... my tady jsme naposled.

Včera se konala párty. Poberti jí uspořádali v Komnatě a pozvali všechny studenty sedmého ročníku. Nebudete se divit, když vám řeknu, že Zmijozelských spolužáků tam dorazilo nejmíň.

A teď? Teď tu sedíme jako spadlé švestky u vyhaslého krbu a vzpomínáme na minulost.

„Já taky ne," ozvalo se od Mirandy, která patřila do fanklubu Siriuse, takže chápete, že jsem se s ní moc nebavila.

„Pamatujete, na tu párty, když Peter dostal Vynikající?" pronesl se smíchem Ben. „To byly Formule, co Péťo?" drkl ramenem do Petera Ashton, který s námi hrával famfrpál.

„Nebo když Kingová přebarvila Siriuse. A podívejte, teď jsou spolu," řekla Leslie, nejlepší kamarádka Mirandy. Taky jsem se s ní moc nebavila. Vlastně jsem Siriusovi vděčná, že jeho 'dostaveníčka' se převážně skládala z jiných kolejí nebo mladších holek. Stačí mi, že mě každou vteřinu probodávájí pohledem ve Velké síni, na chodbách, v knihovně... tam jsem strávila víc času, než je pro mě zdravé.

„Spíš se podívejte na Dvanácteráka a Lils," přetáhl ze sebe pozornost Sirius na naše kamarády. To je snad poprvé, co nechce být středem konverzace.

James se pyšně usmál a zahleděl se na Lily, která seděla hned vedel něho a navšilma si, že jí tak upřeně pozoruje.

„Pamatujete někdo, jak v prvním ročníku Goyle ze Zmijozelu spadl z těch schodů přímo McGonagallový k nohám?" zasměje se Cass.

„Jo, pamatuju," zasmál se Rem, „Tichošlápek mu podkopl nohy." Všechny oči se stočily na Siriuse, který seděl hned vedle mě na opěradle mého křesla.

"No co," pokrčil rameny, „James se se mnou vsadil, že to neudělám."

Miranda s Leslie se nahlas zasmály a já automaticky protočila očima. I když skoro celé Bradavice ví o našem vztahu, tak holky z jeho fanklubu se o něj pořád snaží.  Už jsme se spolu o tom bavili. Sirius jen pokrčil rameny a poradil mi, ať je prostě ignoruju. Ale jak už jsem říkala, jejich pohledy mě sledují všude, kam se hnu.

Pak se taky objevila jeho egoistická stránka a prozradil mi, že v jeho fanklubu jsou holky ze všech kolejí, takže svojí krásou upevňuje mezikolejní vztahy.

„Nechápu, že už je konec," řekne sklesle Frank. „To to uteklo, co?" ušklíbne se James.

„Sice vás znám jen dva roky, ale jste všichni docela v pohodě," prohodí Dorian a pokrčí rameny. Naše skupinka Nebelvírských se zasměje. S nikým, kromě holek, jsem se moc nebavila o budoucnosti, ale jelikož má Dorian rodinné styky na Ministerstvu, počítám s tím, že se budeme vídat.

Pak Ashton začal vyprávět vtipnou historku z jednoho tréninku. A po jeho historce vyháhl něco vtipného Frank, a tak to jelo dál. Povídali jsme si do půl druhý do rána.

Další den byl chaotický. Všichni se překřikovali, hledali svoje ztracené věci a pobíhali po chodbách, což Minnie pro tentokrát ignorovala.

Jen já jsem stála v Brumbálově pracovně a nic nehledala a nezmatkovala. Lily nás totiž donutila zabalit si předem. To mi trvalo tak deset minut, jednoduché Zvětšovací kouzlo a všechno se tam vešlo.

Sophie? Siriusi?Kde žijí příběhy. Začni objevovat