„Cože? Sirius tě málem políbil?" zakuckala se Cass máslovým ležákem.
„Nechceš to říct ještě víc nahlas? Támhleten z Mrzimoru tě neslyšel," ironicky jsem se ušklíbla.
„Promiň," špitla. „Kdy, jak, co?" vychrlila ze sebe.
Včera se hrál zápas Havraspáru proti Zmijozelu, takže jsem jako správná kamarádka šla podpořit Rega.
Zmijozel vyhrál, a tak jsme to šli s Regem, Andromedou a Noorou pořádně oslavit do Prasinek. Pak jsem potkala Cass s Alecem a přidala se k nim. Poté se k nám přidal Dorian s Benem a vyrazili jsme si to ke Třem košťatům.
Kluci teď odešli k Taškářovi a já si po dlouhé době můžu promluvit s Cass aniž by u toho byl Alec.Jak jste asi očekávali, Lily je s Jamesem a Chloe s Remusem. Kde je Péťa a Sirius... to nemám ani tušení.
„Před měsícem, nijak, jak co?" odpověděla jsem na její otázky. „Už před měsícem?"
Pokrčila jsem rameny.
„Hlavně to neříkej Jamesovi," zabrblala a znovu se napila. Protočila jsem oči.
James mi připomněl sázku, kterou s Cass uzavřel během šestého ročníku. Oba si myslí, že ke mně Sirius chová nějaké city. Což je samozřejmě blbost, vzhledem k jeho minulosti a vlastně i současnosti. To, že jsme ho na veřejnosti s nějakou nánou neviděli, neznamená, že s nějakou nánou není.
„Vlastně to víš jen ty," zahuhlala jsem a napila se. „Co prosím? Tys to ještě neřekla holkám?" Pomalu jsem zakroutila hlavou na znak záporu. „Jestli sis nevšimla, každá jste zaneprázdněna někým jiným."
„Já vím," povzdechla si, „s Alecem trávím hodně času. Dneska si uděláme čas jen na nás," slíbila mi. „Fajn," pokrčím rameny. Chvíli bylo příjemné ticho.
„Máš ho ráda?" zeptala se Cass s úšklebkem. „Cože?! Ne?!" vychrlila jsem ze sebe až moc rychle. „Když to říkáš," pokrčila rameny, ale úšklebek z její tváře nezmizel.
„Nemám! A i kdyby, je to casanova!" Cass pokrčila rameny. „Už dlouho nikoho-" „To, že jsme ho s nikým neviděly, neznamená, že s tím přestal."
„Stejnak si myslím svoje."
„Cassandro!"
***************
„U Merlina! Vážně?" Chloe otevřela pusu. „Řekla jsem skoro, to skoro tam hraje velkou roli, holky."
„Ale nene, jak se to stalo? Kdy? Mluvili jste o tom?" zeptala se Lily o hodila si do pusy čokoládový bonbón.
Jsme rozvalené na posteli a cpeme do sebe tuny cukru.
„Bylo to asi před měsícem," zamyslela jsem se, „v Komnatě nejvyšší potřeby. Zrovna jsem zjistila pravdu o Colinovi, že se stal Smrtijedem. Že jsem byla pod vlivem lektvaru a dozvěděla jsem se o Fénixově řádu. Potřebovala jsem klid..."
Samozřejmě jsem to holkám všechno vykecala. A zjistila jsem, že ony o Řádu už věděly.
James se Siriusem se v prosinci tak naštvali na Brumbála a na moje rodiče, že mi to schválně zatajovali, a tak to všem řekli. Všem kromě mě. Asi to slíbili Brumbálovi, který to slíbil mým rodičů. Je to zamotané. No a oni dva to věděli, protože nezáměrně odposlouchávali mého a Jamesového tátu, když se o Řádu bavili o těchto prázdninách.
„On mě hledal, asi mi chtěl zvednout náladu," pokrčila jsem rameny a rozkousla čokoládu.
Po jazyku se mi rozlila chuť třešně. „A dál?" zeptala se Cass. „No, normálně jsme si povídali, a pak se zmínil, že mi potřebuje něco říct. No a já už měla za ten den plnou hlavu vážných věcí. Bylo toho na mě moc."
ČTEŠ
Sophie? Siriusi?
Fanfiction„Ale nech toho. Každej má svoje sny." Pomalu jsme šli směrem ke klučičí části věže, snad tam kluci budou. Nechci to přiznávat, ale chyběli mi. „A jaký máš sny ty, Blacku?" zeptala jsem se. „Ale no tak, Sirius by uškodil?" zeptal se zase on. A přidal...