Umay'ım: Naber Bera?
Bera: Kötüden hallice
Umay'ım: Niye, ne oldu?
Bera: Önemli değil
Bera: Yani, umarım
Umay'ım: Sorunu bana açıklayabilirsin Bera
Umay'ım: Seni dinlerim
Umay'ım: Hatta çözüm bulmaya da çalışırım
Umay'ım: Ama ilk önce sorunu söylemen lazım
Bera: Sana söyleyebileceğim bir şey değil bu
Umay'ım: Öyle olsun bakalım
Umay'ım: Oysa ben çok iyi kanka oluruz diye düşünmüştüm.
Umay'ım: Ama sen sır saklıyorsun Bera
Umay'ım: Arkadaşlar birbirinden sır saklamaz
Bera: Ya seni arkadaş olarak görmüyorsam? (Silindi)
Bera: Hem sanırım ben yanlış yola saptım. Seninle sevgili olmaya çalışıyordum, kanka değil. Nerede hata yaptım ki? (Silindi)
Bera: Depresyondayım da biraz
Umay'ım: Yarım saattir bunu mu yazıyordun?
Umay'ım: Hem neden depresyondasın ki?
Bera: Bunu söylemesem bari?
Umay'ım: Yooo
Umay'ım: Söyleyeceksin
Bera: Sana yalan söylemek çok zor Umay, ama şu an beni buna zorluyorsun. Neden yapıyorsun ki bunu? Neden bana acı çektiriyorsun? Neden bu kadar sevilesisin? (Silindi)
Bera: Bir kız var
Bera: Kalbimin ritmini değiştiren ilk, tek ve son kız
Bera: Sevgilisi var Umay
Bera: Ne kadar acı çekiyorum biliyor musun?
Bera: Ama bilmezsin ki
Bera: Sen hiç bu acıyı çekmemişsindir
Umay'ım: Yanılıyorsun Bera
Umay'ım: O acıyı en iyi ben bilirim
Umay'ım: Şu anki sevgilim ile sevgili olmadan önce bir sevgilisi vardı Bera
Umay'ım: Hergün onları görmek öyle canımı yakıyordu ki
Umay'ım: Şimdi çok mutluyum
Bera: İşte bu mutluluğun bana acı veriyor Umay, sen onunla mutlusun benimle değil, sen ona aşkla bakıyorsun bana değil, sen onun elini tutuyorsun benim değil. Onun yerinde olmak için neler verirdim biliyor musun? (Silindi)
Bera: Umarım hep mutlu olursun Umay
Bera: Bunu hakediyorsun
Bera: Ama ben asla mutlu olmayı haketmiyorum. Hayat bana öyle diyor adeta
Umay'ım: Ayırırız kanka sıkıntı yok sbzxskk
Bera: Kanka demene üzülsem mi, yoksa seninle yazışmama sevinsem mi bilemedim. (Silindi)
Bera: Hayır, o çok mutlu
Bera: Bensiz daha mutlu
Bera: Hayatına ben girince üzülecektir
Bera: Onun üzülmesine dayanamam
Bera: O ağlarsa ben ölürüm Umay
Bera: Yaşayamam
Bera: Ve ben şu an seni sana anlatıyorum ama sen asla bilmiyorsun. Keşke bilsen Umay, keşke beni sevsen (Silindi)
Umay'ım: Sen çok güzel seviyorsun be
Umay'ım: İnan bana o kız çok şanslı
Bera: Evet çok şanslısın (Silindi)
Bera: Ama o şansını bilmiyor ki Umay
Bera: Neyse
Bera: Sonra görüşürüz
Umay'ım: Görüşürüz kanka
Telefonu kenara koyup gözümden akan gözyaşlarını sildim. Sevgilisi olduğu yetmezmiş gibi birde şimdi bana kanka demeye başlamıştı.
Kanka neydi Allah aşkına? Kanka neydi? Bizden olsa olsa sevgili olur, kanka olmaz, olamaz, olmamalı, olmasın. Niye olsun ki?
"Bera niye ağlıyorsun?" Nira'nın sesi ile ağlamam şiddetlendi. O da gidecekti, şimdi kim beni teselli edecekti? Kim benimle dalga geçecekti?
Birden Nira'ya sarıldığımda Nira başta şaşırsa da sonradan o da kollarını bana sarmıştı. Rahat rahat ağlamaya devam ettim.
"Böyle giderse Umay'dan nefret edeceğim haberin olsun. Benim kardeşimi ağlatmaya hakkı yok onun." Kendi kendine söylenirken güldüm.
"Biliyor musun? Sana gülmek ağlamaktan daha çok yakışıyor, bu yüzden sen gülmelisin."
"Şimdi sil o gözyaşlarını. Çünkü gözlerin gülerken daha güzel bakıyor, yaşlar akarken değil!"
"Birazdan bu sözlerine ağlayacağım ama bir sus be!" söylediğime gülerken geri çekilde ve gözlerimdeki yaşları sildi.
"Sana bir haberim var Bera. Size halı saha yolu gözüktü."
"Kim kim?"
"Batın, sen, Barlas, Aksel, Thomas bir takım. Karşı takım ise babam, Meriç abi, Kuzey abi, Batu abi ve Doğu abi."
"Vay vay"
"Maç haftaya, haberin olsun. Şimdi bay bay. Üzme kendini"
Ardından odamdan çıkarken birkaç dakika düşündüm.
Kendimi üzmememi söylemişti, Umay'ı karşılıksız severken ve onun sevgilisi varken bu biraz imkansızdı.
Ama kara gecelerin ardından bile güneş doğuyorsa, neden bende mutlu olamayayım ki?
~~~~
Bir gün Esmer Güzeli'ne ertesi gün bu kitaba yb atacağım. Sırayla yaniBu kitapta biraz bölüm biriktirdikten sonra bölüm günlerini değiştirebilirim.
Görüşürük
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarı Prens | Yarı Texting
HumorBera: Hâlâ anlamadın mı Umay! Bera: Sana asla arkadaş gözüyle yaklaşmadığımı, Bera: Sana hep farklı baktığımı, Bera: Seninle iken çok mutlu olduğumu hiç mi fark etmedin Umay? Bera: Amacım yüzüne söylemekti ama neyse Bera: Seni seviyorum Umay Bera: İ...