2.7

9K 672 145
                                    

İthaf: EbrarAtas_

"Bera!"

"Hııı."

"Uyansana artık."

"Uyusam olmuyor mu?"

"Olmuyor. Hadi uyan."

"Dur bi' dakika. Sen kimsin?"

"Tamam gribim diye sesim garip çıkıyor da  tanımayacağını düşünmezdim."

"Vera?" dedikten sonra gözlerimi yavaşça aralayıp etrafıma bakındım. E odada kimse yoktu?

"Buradayım salak." diye gelen sese baktım bu sefer. Vera, ayak ucumda oturuyordu.

"Ne işin var burada?" diye sordum mırıldanır gibi. Uykudan yeni uyanmışken biraz öküz oluyordum ama sıkıntı yoktu bence.

"İyi, gidiyorum." dediği anda oturduğu yerden kalktı. Ben de aniden yataktan doğrulup  Vera'nın bileğinden tutup gitmesine engel oldum.

"Valla buraya giriş var. Çıkış yok."

"Nereye?"

"Kalbime." dediğim anda bir kahkaha atmıştı.

"Bera, bu dediğine sen de inanmıyorsun. Farkındasın değil mi?"

"Şaka-"

"Şaka yaptın bitti Bera. Hadi kahvaltıya. Nira masada bekliyor. Bugün gidecekmiş geri."

"Hicran! Yemekler soğuyor. Hadi!" ben Vera'ya şaka yapmadığımı anlatmaya çalışırken Nira'nın sesi ile yataktan kalkmak zorunda kalmıştım. Vera bana inanmıyordu...

Haklıydı, ona boş yere umut veriyor gibi davranmıştım. Yaptıklarımı onunla oynamak için yaptığımı sanmıştı. Oysa içimden geliyordu onları yapmak. Ne zaman inacaktı ki bana?

Sanırım onun benimden koştuğu yetmişti de sıra benim onun peşinden koşmamdaydı sıra. O 4 yıl sabretmiş olabilirdi ama ben hayatta o kadar sabredemezdim. Bir an önce bana inanması gerekiyordu.

"Bera!" Vera'nın cırlaması ile kendime gelip mutfağa gittim ve bir sandalye çekip oturdum. Vera da tam karşıma oturmuştu ve Nira da yanımda oturuyordu.

Tabağımdaki yemeklerle bakışıp çatalla oynarken birden Nira beni dürtmüştü.

"Sorun ne?" diye kulağıma fısıldadığında Vera'yı işaret ettim.

"Hicran, benim telefonum odamda kalmış. Getirebilir misin?" Vera bir şey demeden masadan kalktı ve Nira'nın odasına girdi.

"Sorun ne?"

"Vera, onu sevdiğime inanmıyor. Şaka yaptığımı sandı."

"Belki de birkaç gün önce sevmediğini söylediğinden olabilir mi?" diye imayla sordu.

"Ben ona onu sevmediğimi söylemedim."

"Ama sevmeye çalışacağını söylemişsin. Aynı anlama geliyor Bera."

"Off! Ne yapacağım ben?"

"Zaman ver. Hemen inanmasını ondan bekleyemezsin. Sen Umay'ın seni sevdiğine anında inansan da Hicran salak değil Bera."

"Sen niye Vera demiyorsun? Farklı birinden bahsediyormuş gibi hissediyorum."

"Sen uyurken biz biraz konuştuk. Bana, ona Hicran diye seslenmemi istedi. Sana özel kalsın istiyormuş Vera ismi. Senden başka kimse ona öyle seslensin istemiyormuş."

"İyi de bütün okul onu Vera diye tanıyor?"

"Onu bir tek Arda ve Umay tanıyordu Bera."

"O zaman tek ben seslenmiş olmuyorum ki! Arda sa öyle seslenecek ona. Bana ne! O seslenmesin öyle."

"Nira, telefonun senin odanda değil, salondaydı." diyerek Nira'ya telefonu uzattı Vera. Hangi ara mutfağa girmişti?

"Teşekkür ederim Hicran. Ben odamda sanıyordum, kusura bakma." dediğinde Vera gülümseyerek tekrardan karşıma oturmuştu.

Artık makyaj yapmıyordu, çilleri apaçık ortadaydı ve çillerini çok seviyordum. Onda çok tatlı duruyordu. Saçlarının da kırıklarını aldırmış olmalı ki iki parmak kısalmıştı.

"Bir sorun mu var Bera?" diyen Vera'yı duyduğumda ancak Vera'ya baktığımı fark etmiştim. Sevdiğimi kabul etmeden önce böyle değildim ben ne oldu birden böyle bana?

"Bera, şakanı devam ettirmeye çalışmıyorsun değil mi?"

"Şaka yapmıyordum."

"Bera, dalga geçmeyi artık keser misin? Geçen gün seni seveceğim diyen iki iki gün içinde sevemez. Sevse bile bu beğeni olur, sevgi değil. Ne kendini, ne de beni kandırmaya kalkma Bera. Sen kendini kandırınca bir şey değişmiyor ama benim kalbim kırılıyor."

"Lütfen Bera. Biz en iyisi arkadaş kalalım. Bizden olmayacağı çok açık."

"Bence çok güzel olur." diye mırıldandım kendi kendime. Kimsenin duymadığına emindim.

"Bundan sonra sen nasıl istersen öyle olacak Vera. Arkadaş kalalım diyorsan, arkadaş kalalım madem. Bundan pişman olmayacağına emin misin ama?"

"Pişman olmayacağım Bera. Sen beni sevemezsin çünkü."

"Pekala, kanka"

~~~~~

Biraz ekşın gerek xjwoshpqhzğqJ

Ama merak etmeyin. İşin sonunu tatlıya bağlayacağım zjowhzhw

Bu arada Behiç'in adındaki ayrıntıyı kimse fark etmemiş.

BEra HİCran

BEHİÇ

Ooo şifre xjwkxgqphz

Neyse, bb



Sarı Prens | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin