3.1 | Özel bölüm

7.1K 434 21
                                    

"Nasıl olmuşum?"

Giyinme kabininden çıkıp beni bekleyen Vera'ya sordum. Evde giyecek bir şey kalmadığı için beraber alışverişe çıkmıştık ve Vera neredeyse hiçbir şeyi beğenmiyordu.

"Hayır, çok tatlı gözüküyorsun. Olmaz bu."

"Geçen sefer de çok yakışıklı olmuşsun çıkar demiştin."

"Gerçekleri söylüyorum işte." diyerek omuz silktiğinde kabine geri girip şakasına yanıma aldığım adidas eşofman üstünü giyip tekrar çıktım.

"İşte bu! Mükemmel."

"50 kuruş ver lan tırrek." dediğimde kahkaha atmıştı. Ben de onunla birlikte gülüyordum.

"Neyse şaka yapıyordum, olmamış bu dediklerimden birkaçını alabilirsin bence."

"Vera, neredeyse hepsine olmaz dedin. Nasıl seçim yapacağım." diye sahte bir hüzünle konuştuğumda benim girdiğim kabine girmiş ve birkaç kıyafet seçip dönmüştü.

"Bunlar üzerinde aşırı güzel olmuştu, bunları alabilirsin bence." dedi ve kıyafetleri bana vermeden önce ekledi. "Sadece ben yanındayken giyeceksin."

"Tamamdır Çillim, sen iste yeter." dediğimde gülümsemiş ve birden kollarını belime sarmıştı. Onun bu sarılışına karşılık verip kollarımı ona sardığımda konuştu.

"Bera, iyi ki varsın."

"Bence de iyi ki varım." dediğimde gülüpgeri çekildi ve omzuma hafifçe vurdu.

"Ne yaptım ya?" diyerek sanki kolum çok acımış gibi kolumu tuttuğumda göz devirip sarılırken bile elinde tuttuğu kıyafetleri kucağıma atmış ve kabinlerin bulunduğu yerden çıkmıştı.

"Tamam belki biraz odunluk yapmış olabilirim." diye kendi kendime mırıldanıp peşinden gittim.

"Şaka yapıyordum ya."

"Tamam."

Trip yiyordum.

"Seni seviyorum."

Bunu içimden geldiği için söylemiştim ama Vera bunu trip yememek için söylediğimi düşünecekti, buna emindim.

"İçimden geldi, cidden bak."

"Sana makyaj yapmama izin verirsen seni affederim."

Trip yemek mi? makyaj mı?

Makyaj.

"Tamam yaparsın, söz." dediğimde sinsice gülümseyip bana bakmıştı.

"Çok güzel olacaksın." diyerek yanağıma küçük bir öpücük kondurup elimdeki kıyafetleri almış ve kasaya gitmişti.

Ben de şokla beraber arkasından bakıyordum.

Yanağımdan öpmesi beklediğim bir şey değildi, şaşırmıştım.

"Salak salak konuşma, sanki öpeceğini bekleseydin şaşırmayacaktın"

Yine kendi kendime mırıldanıp yanına gittiğimde gülümseyerek onu izlemeye başlamıştım, bana bakmadığı için daha rahattım.

Onu gerçekten çok seviyordum.

~~~~~

Şöyle kısa bir özel bölüm yazayım dedim, önemli pek bir şey yok ama ben çok özledim bunları. Bu yüzden de çerezlik bir bölüm yazayım bari demiştim.

Hadi ben kaçtım bb

Sarı Prens | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin