Vera'dan
Biliyordum... Bera'nın kalbini kırdığımı şu an çok iyi biliyordum ve canım yanıyordu.
Bera'dan uzak durmaya çalışmıştım, bana flört olduğumuzu söylediğinde bile amacım ondan uzak durmaktı ama başarabildiğim söylenemezdi.
Bera'dan uzak duruyordum çünkü bir ilişkiye başlarsak ve o ilişki herhangi bir nedenden biterse Bera üzülecekti. Bera, insanları üzmeyi sevmezdi ve ben o zaman üzüldüğüm için üzülecekti.
Ya da belki hiç ayrılmayacaktık ama bunu bilemezdim ve riske atmak da istemiyordum. Bera'nın üzülmesini istemiyordum.
Kapının tıklatılma sesi ile elimdeki kahvemi sehpaya bırakıp oturduğum yerden kalktım ve kapıya doğru yürüdüm.
Kapının deliğinden kim olduğuna baktım. Kapının arkasında olan kişi Bera'ydı ama neden gelmişti?
"Vera, kapının deliğinden beni izlediğini görebiliyorum."
"Hayır seni izlemiyorum."
Hafifçe güldü. "Kapıyı açacak mısın?"
"Yoo"
"Ne demek yo? Hadi aç kapıyı."
"Neden geldin?" dediğimde elindeki konser biletlerini havaya kaldırdı.
"Hadi, konsere gidiyoruz."
"Ben gelmiyorum."
"İlla çilingir mi çağırayım şu kapının açılması için?"
Pes ederek kapıyı açtığımda hemen içeri girdi. Ayakkabılarını ne ara çıkardığını bile bilmiyordum.
"Hadi giyin, tabii istersen tavşanlı pijaman ile de konsere gelebilirsin."
"Gelmiyorum Bera."
"Vera bana karşı soğuk davranma. Canımı acıtıyorsun. Tamam sevgime inanmamanı anlayabilirim, çünkü ben de yeni fark ettim. Ayrıca uzun bir zaman da olmadı ama bana soğuk davranma Vera." dedi ve gülümsedi. "Konsere geliyorsun değil mi?"
Onu başımla onayladığım anda benden önce odama geçti ve dolabımun kapağını açıp içinden siyah dizlerimin biraz üzerine gelen askılı kaşkorse elbisemi çıkarıp yatağımın üzerine koydu ve ardından gri kazağı çıkarttı.
"Bera alt tarafı bir konser. Kot pantalon neyime yetmiyor?"
"Biraz şık ol, ne o ot gibi yaşıyorsun? Gören de kıyafetin yok sanacak. Hadi giy şunları." dedi ve odadan çıktı.
Elbiseyi giyip üzerine de kazağımı giydim. Aynaya baktığımda görüntü pek hoşuma gitmediği için kazağın yakasını kaydırarak bir omzumu açıkta bıraktım ve kazağın uçlarını birbirine bağladım.
Odadan çıktığımda Bera arkası dönük duruyordu ancak ona seslendiğimde hazır olduğumu fark etmişti.
Bana doğru dönüp beni gördüğü anda ağzı açık kalmıştı. Hayır... cidden ağzı açıktı.
"Ağzına sinek kaçacak." dediğimde ancak kendini toparlayabilmişti.
"Kot pantalon ile mi gelsen diye düşünmedin değil ama neyse. Çıkalım bence çünkü ben acıktım."
"Peki, çıkalım madem." diyerek kapının önünde ayakkabılarımı giydim ve merdivenlerden yavaş yavaş aşağı inmeye başladım. Bera da arkamdan geliyordu.
Aşağı indiğimde Bera'yı da beklemem gerektiğini düşünüp durduğum anda Bera yanımdan geçmiş ve yanımdan geçerken de elimi tutmuştu.
Sakin ol kalbim, bu kadar hızlanman hiç normal değil...
Bera bir arabanın kapısını açıp girmemi bekledi.
"Bu araba kimin?"
"Babamın tabii ki kim olacak? Bir günlüğüne ödünç aldım. Seni minibüsle götüreceğimi falan düşünmüyordun umarım. Tamam odun sayılırım da o kadar da değil yani."
Gülüp arabaya bindiğim anda kapımı kapatıp şoför koltuğuna oturdu.
Yol boyunca gözlerinin benim üzerimde olduğunu hissedebiliyordum. Onun düşündüğünün aksine sevgisine inanıyordum. Onun söylediği her şeye inanırdım ki ben.
"Vera, belki inanmıyorsun ama seni seviyorum." dedi elini uzatıp elimi tutarken. Öyle güzel bakıyordu ki şu an sevgisini gözlerinden anlamak zor değildi.
"Bera-" bir şey diyeceğim anda sözümü kesti.
"Bir şey deme. Konser bitiminde diyeceğini dersin."
Başımla onayladım onu. Elimin üzerinde olan eline baktım. Bera ise rahatsız olduğumu sanıp elini çekmişti.
Oysa ben öyle mutluydum...
"Saate baktım da konser saati çok yaklaşmış. Direkt konser alanına gidelim diyorum, ne dersin?"
"Saati bilen sensin. Bir şey diyemem."
Konser alanına vardığımız gibi arabadan indik. Yine arabaya binmeden önce yaptığı gibi elimi tutmuştu ve kalp atışlarımın hızlanmasını engelleyemiyordum.
Şu an bunu engellemeyi çok isterdim çünkü ne yapacağımı şaşırıyordum.
Tam alana girdiğimizde şarkıcı da sahneye çıkmıştı ve beni şok edecek sözleri söylemişti.
~~~~~
Sizce şarkıcı ne dedi?
Vera'nın neden soğuk davrandığını anlayıp ona gıcık kapmayı kestiniz mi? Skabpzbalz
Neyse, bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarı Prens | Yarı Texting
HumorBera: Hâlâ anlamadın mı Umay! Bera: Sana asla arkadaş gözüyle yaklaşmadığımı, Bera: Sana hep farklı baktığımı, Bera: Seninle iken çok mutlu olduğumu hiç mi fark etmedin Umay? Bera: Amacım yüzüne söylemekti ama neyse Bera: Seni seviyorum Umay Bera: İ...