3.0 | Final

12.9K 777 188
                                    

"Konsere başlamadan önce Bera'yı yapacağı sürpriz için sahneye çağırıyoruz."

Bera bana çarpıkça gülümseyip elimi bıraktı ve sahneye doğru ilerledi. Ona verilen mikrofonu aldı ve konuşmaya başladı.

"Hepimiz gerçek aşkın peşinden koşarız değil mi? Ben de öyle yaptım... ya da öyle yaptığımı sanmıştım. Aşkımın peşinden koştuğum doğruydu ancak aşk gerçek değildi. Sürkekli üzüldüm ve bu anlarımda yanımda Vera vardı. Ona sadece arkadaş gözüyle bakıyordum." Hafifçe güldü. "Cidden salakmışım."

"Sevdiğim kızın ismi Umay'dı. Sürekli başka erkeklerle takılıyordu. Bunlar öylece takılmak da değildi. Ona aşkımı itiraf ettiğinde beni tersledi, hatta başkasını sevdiğini söyledi. Başkasını sevdiği falan yoktu."

"Vera benim yanında olup beni her daim teselli etmişti. Sonra bir gün onun da birini sevdiğini öğrendim. Bana dediği şey 'o çok yakınında ama dokunamıyorum.' olmuştu. Onun tek takıldığı kişi bendim ama hiç kendime ihtimal vermedim. Beni sevmez dedim."

"Projesini beraber yaptığı çocuk olduğunu düşündüm. Ona yazdım. Birkaç dakika konuştuk ama hemen ardından konuştuklarımızı Vera'ya aktarmış. İyiki de söylemiş."

"Sonra Vera'ya bir ses kaydı atmış, Umay'ın gerçek yüzünün gözüktüğü bir ses kaydı. Onlar konuşurlarken ben ise Umay ile birlikteydim."

"Ses kaydını dinlediğim an dünyanın başıma yıkıldığını hissettim. O an sinirle Vera da bana aşkını itiraf etmişti." yine hafifçe güldü.

"Kalp kırmayı sevmem ama o an Vera'nın kalbini çok kırdım ve Umay'ı unutmak için evden uzaklaşıp yazlığımıza gittim. Umay'ı unutmak tahmin ettiğinden çok daha kolay olmuştu."

"Geri döndüğümde Vera düşündüğümün aksine bana trip atmamıştı. Hatta boynuma atlamıştı. Sonra tekrar beraber takılmaya başladık. Onun yanındayken yaptığım hareketleri ben yapmıyor gibiydim. Sadece içimden geliyordu. Vera ise bana 'ona boş umut' verdiğimi söyledi. Kardeşim geldiği gün bana bir şeyler fark ettirdi."

"Ben Vera'yı çok seviyordum. Hem de her şeyden çok seviyordum. Bunu ona söyledim. Tabii ki inanmadı. Ve şimdi, sevgime inanmasan da sana burada aşkımı haykırmak istiyorum."

"Seni seviyorum Vera!" diye bağırdı ardından. Bütün herkesten alkış sesleri yükselirken ben transta kalmış gibiydim.

"Peki, şimdi yanıma gelir misin?" dediğinde kendine gelip yavaş adımlarla Bera'nın yanına gittim.

"Seni seviyorum Vera." dedi gözlerimin içine bakarak. Öyle güzel bakıyordu ki.

"Ben de seni seviyorum Bera."

"Sevgime inanıyor musun yani?" Dedi büyük bir şaşkınlıkla.

"Söylediğim ilk andan beri sevgime inanıyorum. Senin söylediğin her şeye inanabilirim." dediğimde beklemediğim bir şey yaptı.

Elini çenemin yakınına yerleştirip dudaklarımızı birleştirdi. Kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. Heyecandan ne yapacağımı bilmiyordum.

Öpüşüne kısa bir karşılık verip hemen geri çekildim. Bir sürü kişinin önünde olduğumuz şu an aklıma gelmişti.

Islık ve alkış sesleri birbirine karışmıştı ve oldukça çok ses çıkıyordu.

"Ömrümün sonuna kadar seninle olacağıma söz veriyorum Vera." diye fısıldadı kulağıma. Geri çekilsem de hâlâ çok yakında sayılırdık.

"Seni seviyorum." diye fısıldadı ardından.

"Seni seviyorum."

~~~~~

Final millete hayırlı uğurlu olsun. İlk bölümlerden beri planladığım gibi bir final oldu mutluyum.

Peki, siz finali beğendiniz mi?

Özel bölümler elbet gelecek siz sormadan söyleyeyim. Ama ne zaman olduğunu bilmiyorum.

Neyse, bb.

Sarı Prens | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin