Είχαν περάσει 2 μέρες από την επιστροφή των διακοπών τούς. Σε δέκα μέρες θα επέστρεφε στο σχολείο για την τελευταία χρονιά. Μετά πανεπιστήμιο σκέφτηκε. Πάντα ήθελε να γίνει ψυχολόγος.
Όλα έδειχναν φυσιολογικά. Ο Σον είχε αρχίσει να προετοιμάζεται για το σχολείο, με ένα πρωτοφανές ζήλο. Είχε πάρει κάποιες αποφάσεις, τέρμα το καλό παιδί έλεγε στον εαυτό του ξανά και ξανά.
Τηλεφώνησε στην Τια για να κανονίσουν να πάνε για ψώνια. Είχε ανάγκη μία καλή ανανέωση και τι καλύτερο απο ένα sopping therapy για αρχή. Ξεχύθηκαν στο εμπορικό δοκιμάζοντας κάθε τι πού τούς φαινόταν συμπαθητικό, πρην καταλήξουν στο οτι μονο μερικες μπλούζες και δύο κολλητά τζιν ήταν αυτά που άξιζαν να τα αγοράσουν.Ενω τέλειωσαν με τα ρούχα σειρά είχε το κομμωτήριο. Περιποίηση μαλλιών για την Τια και γένια για τον Σον.
Αφού είχαν ξεμπερδέψει με όλα τα απαραίτητα κάθισαν για φαγητό στο αγαπημένο εστιατόριο του Σον.
Έφαγαν από μία σαλάτα ο καθένας τους και έπειτα ξεκίνησαν για το σπίτι της Τια. Στην διαδρομή συζητούσαν για διάφορα, ένα απο αυτά ήταν και το συμβάν στο αεροδρόμιο.
Η Τια επέμεινε να πάρει τηλέφωνο και τελικά τον έπεισε. Απο την περιγραφή που του έκανε η Τια καθώς είχε δρι τον άγνωστό που απομακρύνθηκε βιαστικά, ο Σον Κατάλαβε οτι ήταν ένας απο τους δύο που είχε περάσει το βράδυ του, δύο μερες πρην την επιστροφή τούς.
Κάλεσε τον αριθμό τού Harry και απάντησε στο τρίτο χτύπημα.
Μίλησαν αρκετά και τελικά κανόνισε να βγουν το βράδυ, για ένα ποτό. Ξαφνικά ένιωσε αρκετά ευδιάθετος.
Επέστρεψε στο σπίτι του και άρχισε να διαλέγει τα ρούχα που θα φορούσε.
Μόλις ήταν σίγουρος για την επιλογή του, πήγε στο μπάνιο και γέμισε την μπανιέρα με ζεστό νερό. Πρόσθεσε το αγαπημένο του αρωματικό αφρόλουτρο με καραμέλα και διάφορα άλατα. Βυθίστηκε μέσα στο νερό και σύντομα αποκοιμήθηκε.
Μία ώρα αργότερα ξύπνησε και έκανε ένα γρήγορο ντουζ.
Τυλίχτηκε στο μαλακό μπουρνούζι του και πήγε στο δωμάτιό τού. Άρχισε να ετοιμάζεται όταν χτύπησε το τηλέφωνο τού.
Η Τια το βομβαρδίζε με ερωτήσεις πριν καλά, καλά εκείνος προλάβει να πει λέξη.
Μετά απο ένα τέταρτο και αφού την είχε καθησύχασει το έκλεισαν και συνέχισε να ετοιμάζεται. Είχε αλλά 20 λεπτά στην διάθεση του πρην ξεκινήσει για το μπάρ πού είχαν κλείσει ραντεβού.
Επιμελήθηκε τον εαυτό του στον καθρέφτη. Έμεινε αρκετά ευχαριστημένος απο αυτό πού έβλεπε. Έβαλε άρωμα Abercrombie (I love it) και παίρνοντας το σακάκι του και τα απαραίτητα ξεκίνησε για να τον συναντήσει.
Η βραδιά κύλησε όμορφα και τελικά βρέθηκε στο διαμέρισμα του Χαρη για την συνέχεια. Τον συμπαθούσε τελικά και χάρηκε που τηλεφώνησε. Να ευχαρίστησης την Τια είπε στον εαυτό τού και χαμογελασε.
Περνούσε όμορφα μαζί του και οι έξοδοι συνεχίστηκαν. Μετά το πέμπτο βράδυ ο Χάρη του ζήτησε να γίνουν κανονικό ζευγάρι.
Αν και απροετοίμαστος για αυτο που έγινε δέχτηκε. Τού άρεσε να περναει τον χρόνο τού μαζί με εκείνον. Και θα το ρίσκαρε για όσο κρατούσε.
Την πρώτη μερα στο σχολείο τον πήγε ο Χάρη με το αμάξι του.
Όλοι έμειναν με το πού τούς είδαν να φιλιούνται δημοσίως καθώς αποχαιρέτησαν ο ένας τον άλλον.
Πολλά κορίτσια έσκαγαν απο την ζήλια τους. Ο Χάρη είχε κερδίσει τις εντυπώσεις τους και το μίσος κάποιον άλλων.
Η νέα χρονιά ξεκίνησε αρκετά θεαματική σκέφτηκε, Καθώς προχωρούσε.
Ξεκίνησαν με την Τια στο πλευρό του που μόλις ειδε τι έγινε, τον πήρε απο το χέρι τραβώντας τον στο σχολείο. Ενω του χάρισε ένα λαμπερό χαμόγελο και ένα βλέμμα υπερηφάνειας και συγκίνησης.
Πολλά βλέμματα τούς ακολούθησαν ενα απο αυτά το ποιο όμορφο, που αν ο Σον το έβλεπε λυπημένο θα πέθαινε από το μίσος για τον εαυτό τού.Η πόρτα τής αίθουσας έκλεισε μα κανείς δεν πρόσεξε την Αλλαγή που είχε μπει στην ζωή τους. Κανείς ουτε καν ο ίδιος ο Σον.
Ελπίζω να σάς αρέσει. Στο επόμενο μιλάει η Τια απλα θελω χρονο για να σκεφτώ, μέχρι τοτε Σας φιλώ.
Όποιος θέλει πατάει και αστεράκι Θα το εκτιμούσα.
Τα λέμε στο επόμενο.
YOU ARE READING
Θυσία
Teen FictionΑντιμετωπίζοντας τον φόβο και τον εαυτό του,ο Σον δίνει την μεγαλύτερη μαχη της ζωής του για να προστατεύσει οτι αγαπα περισσότερο. Ακόμα και αν πρεπει να γινουν θυσίες ώστε να τα καταφέρει.