Οι μέρες πέρασαν γρήγορα και η Τια
Επέστρεψε στο Λονδίνο. Ο Σον γύρισε στην καθημερινότητα του αλλά ειχε υποσχεθεί να τούς επισκεφτεί σύντομα.
Η βροχή όλες αυτές τις μέρες δεν κόπασε και παρόλο που ο Σον πάντα λάτρευε αυτόν τον καιρό, κάτι τώρα δεν τον άφηνε να τον απολαύσει.Την ίδια στιγμή στο Λονδίνο η Τια προσπαθούσε να φτάσει στο νοσοκομείο.
Ηταν 11 το πρωί, μόλις είχε γυρίσει απο το supermarket όταν χτύπησε το τηλέφωνο. Χαμογέλασε οταν αντίκρισε τον αριθμό του άντρα της στην αναγνώριση και στιγμιαία της ήρθε στο μυαλό το προηγούμενο βράδυ.
Απάντησε στην κλήση όμως η φωνή στο ακουστικό της ήταν άγνωστη. Η γυναίκα στην άλλη γραμμή την έκανε να εκνευριστεί. Ποιά ήταν και γιατί χρησιμοποιούσε το κινητό του Καρλ?
Τελικά αποφάσισε να της μιλήσει καθώς η άγνωστη προσπαθούσε να επιβεβαιώσει α στοιχεία της.
Καθώς η συνομιλία τούς προχωρούσε η καρδιά της πάγωσε όταν άκουσε τις λέξεις αυτοκινητιστικό δυστύχημα.Τώρα μέσα στην αγωνία της για το τι είχε πάθει ο Καρλ τα έβαζε με τον εαυτό τής και μόνο που σκέφτηκε έστω και για μια στιγμή ότι η γυναίκα αυτή θα μπορούσε να ηταν ερωμένη του.
Τον αγαπούσε τον άντρα της, η οικογένεια τής ηταν τα πάντα για εκείνη.
Παρόλο που την διαβεβαίωσαν οτι ο Καρλ ήταν ένταξη για τον συνεπιβάτη τα νέα δεν ήταν καλα.
Και αυτό την έκανε να ανησυχεί περισσότερο.
Όταν επιτέλους έφτασε στο νοσοκομείο, ο ουρανός ράγισε και η βροχή άρχισε να ξεπλένει το έδαφος από τα συντρίμμια και το αδικοχυμένο αίμα.Μετά από τόσο καιρό εδώ ξανά. Το ξέρω ότι είναι μικρό αλλά το επόμενο θα ειναι πολυ μεγάλο.
Φιλάκια.😘😘😘😘😘😘😘😘
YOU ARE READING
Θυσία
Teen FictionΑντιμετωπίζοντας τον φόβο και τον εαυτό του,ο Σον δίνει την μεγαλύτερη μαχη της ζωής του για να προστατεύσει οτι αγαπα περισσότερο. Ακόμα και αν πρεπει να γινουν θυσίες ώστε να τα καταφέρει.