Άνοιξε την πόρτα του διαμερίσματος και κόλλησε το αγόρι επάνω τής, φίλησε με παθος τον λαιμό του αφήνοντας μοβ σημάδια.
Έκλεισαν την πόρτα και σε δύο βήματα βρέθηκαν ξαπλωμένοι στο πάτωμα παλεύοντας να απαλλαγούν απο τα ρούχα τούς.
Όταν είχαν μείνει πλέον γυμνοί ο Σον βρέθηκε ανάμεσα στα πόδια του αγοριού και έβαλε δύο δάχτυλα μέσα του. Παράλληλα τον ευχαριστούσε με το χέρι του ενώ έπνιγε τους αναστεναγμούς του με φιλιά.
Πλέων ήθελαν περισσότερα, ξεκίνησε να τον ευχαριστεί και με το στόμα του. Τον έβαλε όλο μέσα τού και άφησε την γλώσσα του να κάνει τα μαγικά της. Το αγόρι αναστέναξε βαριά και με το χέρι του έδινε ωθήσεις στο κεφάλι του Σον, που δάκρυα άρχισαν να κυλούν στα μάγουλα του μίας και το μέγεθός του αγοριού ηταν Πολύ😏😏.
Μετά απο μερικά λεπτα το αγόρι τελείωσε στο στόμα του Σον φωνάζοντας το όνομα του.
Τα κατάπιε και τον φίλησε με προσμονή.
Ενα σμιρκ σχηματίστηκε και χάθηκε μέσα στα φιλία τούς.
Το αγόρι αναστέναξε και έβαλε τον Σον στα τέσσερα. Με τα δάχτυλα του άρχισε να τον προετοιμάζει. Με το χέρι του να τον ευχαριστεί. Μετά η γλώσσα του άρχισε να παίζει μαζί με τα δάχτυλα που απο δυο έγιναν τέσσερα.
Τα βογγητά του Σον ανησυχούσαν στο σπίτι βαριά και γεμάτα με το αίσθημα της απόλαυσης.
Ένιωσε ένα μικρό ευχάριστο κάψιμο και μετά ηδονή.
Ο άγριος χορός των κορμιών τούς που έτρεμαν απο την ένταση αναζητώντας περισσότερο το ένα το άλλο.
Η εξάντληση μετατρέπεται γρήγορα σε ανάγκη και τα κορμιά σε φωτιά και νερό που δροσίζει και καεί τα σωθικά τούς.
Έπειτα από ώρα ο ένας φωνάζει το όνομα του άλλου. Έφτασαν μαζί στην κορύφωση.Έκαναν μπάνιο και ξαπλωμένοι αγκαλιά τούς πήρε ο ύπνος.
Ειχε περάσει ένας μήνας από την μετακόμιση του Σον και η ζωή τού ειχε βρει τούς ρυθμούς τής. Απο μεγάλη του τύχη ένας ξάδελφος του πατέρα του, του άφησε ένα διαμέρισμα κληρονομιά μίας και σλδεν είχε δικό του παιδί. Το διαμέρισμα και όλα του τα περιουσιακά πέρασαν απευθείας στην κατοχή του Σον. Ο άτυχος θείος του έπασχε απο βαριά μορφή καρκίνου και το ανακάλυψαν όταν ήταν πολύ αργά πλέον.
Αν και όλοι θα έλεγαν τον Σον αχάριστο ο ίδιος δεν έριξε ούτε ένα δάκρυ για τον γενναιόδωρο θείο του. Απλά το προσπέρασε ξανά σαν να μην έγινε ποτέ.
Επωφελήθηκε την νέα τάξη πραγμάτων ξεκίνησε σχεδόν αμέσως για την Αμερική και άρχισε να χτίζει το νέο του μέλλον μακρυά από όλο του το παρελθόν.
Στην σχολή του γνώρισε και τον ΜΑΤ. Ταίριαζαν σαν χαρακτήρες και δεν άργησαν να γίνουν ζευγάρι.
Όμως πίσω του άφησε πολλά αναπάντητα ερωτήματα.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Θυσία
Genç KurguΑντιμετωπίζοντας τον φόβο και τον εαυτό του,ο Σον δίνει την μεγαλύτερη μαχη της ζωής του για να προστατεύσει οτι αγαπα περισσότερο. Ακόμα και αν πρεπει να γινουν θυσίες ώστε να τα καταφέρει.